Nyereményjáték
Játsszon és nyerjen!
Jegyértékesítés ügyfélkapu használata
Hotel Szieszta Sopron - Várjuk a Lövérekben
KeSzeCsüSzoVa
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Jegyértékesítés ügyfélkapu használata

Útmutató szerződött partnerek részére a jegyértékesítési információk lekérdezéséhez és karbantartásához a programturizmus portál ügyfélkapun keresztül.

Cégadatok / Áttekintés, módosítás, új cég hozzáadás

A jegyértékesítési szerződésben foglaltak alapján a cégadatokban bekövetkezett változásokat azonnal módosítani kell, hiszen az érintheti a jegyvásárlást úgy a vevők tájékoztatása, mint a számlázás és az elszámolások miatt.  Amennyiben bármilyen változás áll be jegyértékesítésre szerződött cége, vállalkozása adataiban, úgy azt gyorsan és egyszerűen tudja módosítani az ügyfélkapun keresztül. Az Új cég adatait is felviheti a rendszerbe. 

1. Lépjen be felhasználó e-mail címével és jelszavával az ügyfélkapujába, és kattintson a Cégeim linkre

2. A Cégek szerkesztésénél válassza ki azt a céget, aminek az adatait módosítani szeretné. Több cég esetén kereső segíti a kiválasztást. 

3. A kiválasztott cég neve előtti Szem ikonra kattintva áttekintheti a kiválasztott cég adatait

4. A Módosítás gombnál a Ceruza jelre kattintva módosíthatja a cég adatait.

5. Az Új cég hozzáadása gombra kattintva felviheti új cég adatait is, ha egy másik cég nevében is szeretne megrendelést leadni a portálon.

Felhasználó adatok / Áttekintés, új felhasználó hozzáadás

A közös munka során szükség lehet arra, hogy az eddigi kollégákon kívül egy új munkatárs is foglalkozzon a cég programturizmus megjelenéseivel, és ennek okán hozzá tudjon férni a portálon keresztül úgy a cég, mint a jegyvásárlás és a megjelenések adataihoz. Ilyen esetben az új munkatársnak először regisztrálni kell felhasználóként a portálon, majd ezt követően lehet az új munkatársat hozzá adni a felhasználókhoz.

1. Lépjen be felhasználó e-mail címével és jelszavával az ügyfélkapujába, és kattintson a Cégeim linkre.

2. A Cégek szerkesztésénél válassza ki azt a céget, amelyikhez új felhasználót szeretne hozzárendelni. Több cég esetén kereső segíti a kiválasztást. 

3. A kiválasztott cég neve előtti Szem ikonra kattintva áttekintheti, hogy a kiválasztott cég adataihoz jelenleg mely felhasználók férnek hozzá. A Felhasználó hozzárendelése gombra kattintva meg kell adni az új munkatárs e-mail címét, azt az e-mail címet, amivel a kolléga előzetesen beregisztrált a portálra. Személyi változások esetén törölhet is felhasználót, ha megszűnik jogosultsága a cég adataival kapcsolatban.

Jegyek / Áttekintés, vonalkód, teltház, eladott jegyek

A Jegyek szerkesztése alatt megtalálja a cégéhez tartozó jegyeket megnevezés, és a hozzá tartozó előadóhely (nézőtér) szerint. A kiválasztott jegy előtti szemre kattintva meg tudja nézni a kiválasztott jegy adatait. A jegy adatoknál le tudja kérdezni az eladott jegyekhez tartozó vonalkódokat. Itt tudja szerkeszteni a teltház időpontokat is, azaz itt tudja meghatározni, hogy melyek azok az időpontok, amire már nem lehet több jegyet eladni.

1. Lépjen be felhasználó e-mail címével és jelszavával az ügyfélkapujába és kattintson a Cégeim linkre. A Cégek szerkesztésénél válassza ki azt a céget, amelyiknek a jegyeladási adataira kíváncsi. Több cég esetén kereső segíti a kiválasztást.

2. A kiválasztott cég neve előtt kattintson a Szem ikonra, majd a Cég adatainál görgessen le a Jegyek szerkesztéséig, ahol válassza ki azt a jegyet, aminek az adataira kíváncsi. A kiválasztott jegy neve előtt kattintson a Szem ikonra, és nézze meg a kiválasztott jegy adatait.

3. A Jegy részletei végén megtalálja a Vonalkódok gombot, ahol le tudja kérdezni az eladott jegyek vonalkódjait. A vonalkód lista tetején a fejlécben van egy kereső mező, ahová be lehet gépelni a keresett vonalkódot, vagy annak akár egy részletét is, és ezzel a lista leszűkíthető. Így gyorsan meg lehet keresni az egy adott vonalkódhoz tartozó jegyeladási adatokat. Ebben az ablakban az is látható, hogy milyen jegyeket vettek a vásárlók, és a lista végén azt is be lehet jelölni, hogy felhasználták-e már a jegyeket a vásárlók. Ha a lista végén ott van a Megjelent gomb, akkor rá lehet kattintani, ha a jegy felhasználásra került. Ha a lista végén nincs ott ez a megjelent link, akkor az a jegy már fel lett használva.

4. A Jegy időpontok szerkesztésénél le tudja kérdezni időpontonként is az eladott jegyek vonalkódját.  Ha egy adott időpontnál még nincs vonalkód, akkor arra az időpontra még nem történt jegyeladás.

5. A Teltházak szerkesztésénél tudja beállítani, hogy mely időpontra, vagy időpontokra nem lehet már több jegyet eladni a programturizmus portálon keresztül. Az időpontok első sorában Minden időpontra és Minden szektorra megtilthatja a jegyeladást, ha rákattint a Minden időpont utáni Pipa jelre és rákattint a Minden szektor alatti Pipa jelre is. A pipa jel a rákattintás után X jelre változik. Ha nem minden időpontra szeretné megtiltani a jegyeladást, hanem csak egyes időpontokra, akkor válassza ki az időpontot, amire nem engedélyezi a további jegyeladást, és kattintson az időpont utáni pipa jelre. A Pipa jel egy kis idő után X jelre változik, ami azt jelenti, hogy erre az időpontra a továbbiakban nem lehet már jegyet venni a portálon. Amennyiben az adott időpontban nem minden jegy fogyott el, hanem csak a jegyek bizonyos csoportja, úgy módjában áll az is, hogy kiválassza az adott időpontnál, hogy mely Szektorok jegyei fogytak el, és csak azokra jelentsen teltházat az adott időpontnál. Így arra az időpontra más Szektorban lehet még jegyet venni, csak abban a Szektorban nem, amire az adott időpontnál teltházat jelölt be. A deaktivált időpontot újra aktiválni tudja, ha lemondás vagy más ok miatt felszabadulna újra néhány jegy. Ilyenkor az X jelre kell kattintani, ami egy kis idő után Pipa jellé alakul át. A jegy időpontját így tudja újra aktiválni, hogy arra az időpontra is lehessen jegyet venni.

6. A teltház időpontok szerkesztése után látja a Jegyvásárlások adatait. A kiválasztott jegyvásárlás neve előtti Szem jelre kattintva megnézheti a kiválasztott jegyvásárlás adatait. Az adatoknál le tudja tölteni magát a jegyet a Letöltés gombra kattintva, és be tudja jelölni a jegy Állapotát, hogy a vevő az adott jegyet bemutatva Megjelent, vagy Nem jelent meg a vendég ezzel a jeggyel. Ezt mindenképp fontos bejelölni abban az esetben, ha a jegyek árának elszámolása a megjelent vendégekhez kötött. Ameddig nem jelöli be sem azt, hogy Megjelent, sem azt, hogy Nem jelent meg, addig az adott jegy Visszaigazolatlan állapotban van.  Ha akár a Megjelent, akár a Nem jelent meg állapot rögzítésre kerül, akkor további állapot meghatározásra nincs lehetőség, azaz nem lehet módosítani, hogy mégsem jelent meg, vagy mégis megjelent.

7. A jegyvásárlási adatok alatt megtalálja az Elszámolások szerkesztését, ahol megnézheti, hogy a portálon történt jegyeladások után a megállapodott elszámolási időszakban történt jegyeladások után milyen összegeket számlázhat (számlázhatott) ki a programturizmus portálnak. Amennyiben csak az elszámolásokra kíváncsi, úgy az ügyfélkapuban azonnal rá tud kattintani a Jegyelszámolásaim linkre, ami azonnal az elszámolásokra mutat.

Ahol módosításra nincs lehetősége, azaz nem lát ceruzát, ott a változásokat jelezheti az info@programturizmus.hu e-mail címre. Amennyiben további segítségre szorul, úgy hívja a 20/9677-399-es telefonszámon Györgyné Katit.

Az Ügyfélkapujában természetesen eléri minden adatát, nem csak azokat, amelyek a jegyvásárlással kapcsolatosak. Megnézheti eddigi megjelenéseit, megrendeléseit, megrendeléseihez tartozó számláit.

◄ Vissza

Partnereink: Interticket - jegy.hu Observer