Országos Közfoglalkoztatási Kiállítás 130 kiállítóval Budapesten a Vajdahunyad várban
Országos Közfoglalkoztatási Kiállítás 130 kiállítóval Budapesten a Vajdahunyad várban
Panorámautazás, libegjen velünk a város felett!
Panorámautazás, libegjen velünk a város felett!
Játékbirodalom nem csak gyerekeknek!
Játékbirodalom nem csak gyerekeknek!
Panorámautazás a Dunától a Budai Várig.
Panorámautazás a Dunától a Budai Várig.

Tradicionális, magyaros ételeket kínálunk vendégeinknek, amelyek alapját az erdélyi ízvilág képezi. Nem túl fűszeres, kevésbé zsíros ugyanakkor a „ma” emberének igényeit és lehetőségeit figyelembe véve, figyelünk az egészséges táplálkozásra.


Van egy régi mondás: „Ételed legyen orvosságod.” A jól összeválogatott ételek erőt adnak, jó hangulatra derítenek.

Szánjunk időt az étkezéseinkre, így nemcsak az ízeket élvezhetjük, hanem a hangulatot is. Nagyon fontos, hogy kapkodás nélkül, kellemes környezetben étkezzünk.

„Egyen keveset (de jót), igyon több vizet, gyalogoljon, tartózkodjon minél többet friss levegőn, csak szükség szerint pihenjen, aludjon, utazzon és szeresse az életet. TILOS: Sötét gondolatokba elmerülni, a környezettel haragban élni, szidni a fiatalokat, félni az újtól, takarékoskodni az érzelmekkel és gyászos színű ruhákat hordani.”

(Dr. Török Szilveszter jó tanácsai az élethez.)

Sokat beszélünk napjainkban az egészséges életmódról főleg a húsfogyasztásról, de alig találunk olyan forgatókönyvet erre vonatkozóan, amit szívesen lapozgatnánk, adott esetekben pedig használhatnánk. Egyik alapvető kérdés: Együnk húst, vagy ne? Mennyit együnk? Hogyan, mivel és mikor együk? Sokan újra és újra megpróbálkoznak lemondani a finom falatokról, aztán újra és újra kísértésbe esnek, majd sorolják az érveket mellett, és ellen. Az ősember is ette a húst és mégsem voltak koleszterinproblémái? Akkor hol a hiba?

Néhány használható jó tanács:

  • fogyasszunk napi egy adag húst, mert szükség van a proteinre;
  • ne fogyasszuk vacsorára a húsételeinket;
  • figyeljünk a társításra (zöldségekkel és gabonafélével fogyasszuk );
  • figyeljünk az elkészítési módra (ne süssük és szárítsuk sokáig. főleg ne égjen feketére - ez esetben karcinogén anyagok keletkeznek amik rákkeltőek);
  • használjunk olyan edényeket amiben hozzáadott zsiradék nélkül készíthetjük el kedvenc falatainkat (vagy kevés zsírt esetleg olajat használjunk az elkészítéshez;
  • tartsunk böjtnapokat (például az egyházi ünnepek előtti böjtnapok vagy a heti egy húsmentes nap );
  • igyunk napi két liter vizet;
  • alaposan rágjunk meg minden falatot (az indiánok szerint legalább 32-szer );
  • figyeljünk arra honnan származnak kedvenc húsfalatink!

Cégünk többnyire őstermelőktől, beszállítóktól szerzi be az értékes árut. Megpróbálunk figyelni a vegyszermentességre, amennyire lehetséges a mai körülmények között. Természetesen teljesen nem lehet kiszűrni, de elmondhatjuk, hogy teszünk néhány lépést a cél érdekében.

Forrás: Az étterem honlapja

2017.01.01 - 2017.12.31

KeSzeCsüSzoVa
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
Új-Budavár Étterem

Szolgáltató

Budai Vigadó
Budai Vigadó
  • Budapest
  • I. kerület
21 Magyar Vendéglő
21 Magyar Vendéglő
  • Budapest
  • I. kerület
Ágens Galéria
Ágens Galéria
  • Budapest
  • II. kerület
Alabárdos Étterem
Alabárdos Étterem
  • Budapest
  • I. kerület
Arany Hordó Étterem
Arany Hordó Étterem
  • Budapest
  • I. kerület
Arany Kaviár Étterem
Arany Kaviár Étterem
  • Budapest
  • I. kerület