Szigligeti nyári színházi elődások 2024-ben a Veres 1 Színházzal
Szigligeti nyári színházi elődások 2024-ben a Veres 1 Színházzal
Yacht Hotel Siófok - 1000 m2-es panorámás wellness részleg
Yacht Hotel Siófok - 1000 m2-es panorámás wellness részleg
Nyári programajánló online jegyvásárlási lehetőséggel
Nyári programajánló online jegyvásárlási lehetőséggel

Érdemes a szabadidőnkben a marketinggel foglalkozni?

A marketing egy igen összetett fogalom. Számos elemből áll, igen szerteágazó. Ez is egy olyan szakterület, ahol minél többet tud az ember, annál jobban azt érzi, hogy még mindig van mit tanulnia. Ráadásul egy igen gyorsan fejlődő, innovációk tömkelegével rendelkező területről van szó. Miért és kinek érdemes ezzel foglalkozni?

Cégvezetőknek, a marketing területén dolgozóknak kötelező!

Aki már e szakmában dolgozik, az sem dőlhet hátra, mivel a terület igen dinamikusan fejlődik, mindig van valami újdonság, amire ajánlott odafigyelni, kipróbálni, beépíteni. Cégvezetőként pedig három út létezik: olyan kicsi a vállalkozásunk, hogy mi magunk intézzük ezt is, vagy veszünk fel egy erre szakosodott munkatársat, de akár ki is szervezhetjük alvállalkozónak az egyes területeket, vagy akár az egész marketingünket.

Bárhogy is teszünk, foglalkozzunk ezzel a területtel! Segítségünkre lesz a toldi marketing. Az ilyen szakértőkkel egy ingyenes konzultáció keretein belül meg tudjuk beszélni, hogy milyen elakadásaink vannak, mi okozza számunkra a fő kihívásokat. Ezt követően pontosítani tudjuk milyen együttműködést szeretnénk (tanácsadás, kiszervezés stb.), hogy minél előbb elkezdhessük a közös munkát.

Mikor éri meg marketing tanácsadást kérni?

Ha a kivitelezésre már megvan az emberünk (legyünk azok mi magunk vagy egy alkalmazottunk), akkor előfordulhat, hogy elég egy tanácsadás is. Ezen új ötleteket és inspirációt kaphatunk, meghatározhatjuk a fő irányokat és a lépéseket. Kész tervünk lesz a végére, hogy hova és miként fogunk eljutni. Amennyiben ezt meg is valósítjuk, akkor el fogjuk érni a céljainkat.

Ugyanakkor egy ilyen tanácsadás arra is rádöbbenthet, hogy kevés a tudásunk ahhoz, hogy megvalósítsuk mindazt, amire szükségünk van a céljaink eléréséhez. Ennek két eredménye lehet: veszünk fel egy új szakembert a céghez, aki ezzel fog foglalkozni, de az is lehet, hogy ki kell szerveznünk az egész folyamatot. Mindkettő releváns válasz arra, ha jelenleg nem tudjuk megoldani a ránk váró feladatokat.

Mikor éri meg kiszervezni a marketinget?

Bármikor, amikor nincs meg rá cégen belül a kellő idő vagy szaktudás. Mindkettő esetben szükségünk lehet plusz segítségre. Ezt megoldhatjuk úgy, hogy felveszünk valakit, akinek ez a szakterülete. Ez azonban jelentős plusz költséggel járhat, melyet az elején még nem biztos, hogy ki tudunk majd termelni.

Illetve az is lehet, hogy van már egy marketingesünk, de annyira speciális a terület, vagy annyira le van terhelve már így is az illető, hogy kelleni fog egy kis plusz külső segítség: ebben is segít a Toldimarketing.

Ezért célszerű a marketinggel a szabadidőnkben is foglalkozni

Mint említettük is, egy gyorsan fejlődő és változó területről van szó, így ha nem foglalkozunk vele, könnyen lemaradhatunk. Bár az alapok nem változnak, a kivitelezés, a felületek, a trendek és persze a szoftverek igen.

Ezzel cégvezetőként is érdemes legalább felületesen képben lenni, mert így fogjuk tudni eldönteni, hogy jó helyre szerveztük-e ki a marketingfeladatokat.


Országos eseménynaptár

KeSzeCsüSzoVa
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Megadott intervallumban:
-tól
-ig
Érdekelnek a hirdetési lehetőségeink ?
Kérlek, küldj e-mailt az info@programturizmus.hu címre!