Te beszéled a vásárlóid nyelvét?
Csabai Kolbászfesztivál programok
Csabai Kolbászfesztivál programok
Budapest Varieté 2022 Dinner & Show
Budapest Varieté 2022 Dinner & Show
Idén is a ZENE-BOR ünnepén lesz a 100 Tagú Cigányzenekar Évadzáró Gála Koncertj
Idén is a ZENE-BOR ünnepén lesz a 100 Tagú Cigányzenekar Évadzáró Gála Koncertj
Ismét az ősz egyik legnagyobb balatoni gasztrorendezvénye, a siófoki Halfesztivál!
Ismét az ősz egyik legnagyobb balatoni gasztrorendezvénye, a siófoki Halfesztivál!
Jön a Tuning és Retró Fesztivál! Egy vadonatúj autós fesztivál vár rád Budapesten!
Jön a Tuning és Retró Fesztivál! Egy vadonatúj autós fesztivál vár rád Budapesten!
Őszi programajánló
Őszi programajánló

Te beszéled a vásárlóid nyelvét?

Talán mondani sem kell, hiszen egyértelmű mindenkinek, aki marketinggel foglalkozik, hogy soha nem volt még ekkora médiazaj, mint ami most fogad mindenkit, aki megnyitja a böngészőjét. Természetesen ezzel minden vállalkozó és marketinges is tisztában van, így aztán mindenki a maga módján próbál hangosabb lenni. Te is így vagy ezzel? Több helyen hirdetsz, több pénzt áldozol a fizetett hirdetésekre? Jönnek az eredmények? Nem? A megfelelő szavakat használod?

Minden a szavakon múlik!

Elcsépelt igazság, de a szavaknak tényleg erejük van, erősíti meg a HM Marketing Kft. csapata. Ha nem figyelsz oda erre a tényre, akkor bizony hiába minden marketingre költött forint, az eredmények elmaradnak.

Ahhoz, hogy a hirdetéseid jól teljesítsenek, a beállítások mellett sok egyébre is szükséged lesz, többek között a megfelelően használt szavakra. Felmerülhet a kérdés, hogy mi számít megfelelőnek, erre igyekszünk most választ adni!

Ha szeretnél kitűnni a szolgáltatók és termékek tömegéből, akkor mindenképpen olyan szavakat kell használnod a hirdetéseidben, amelyek érzelmeket váltanak ki az olvasóból, amelyek cselekvésre ösztönzik. Ezt snassz, agyonhasznált szavakkal biztosan nem fogod tudni elérni, így az olcsó, szuper és a legjobb szavakat hagyd meg másoknak.

Milyen a tökéletes ügyfélszerző szó?

Ahhoz, hogy eljuss az olvasód agyáig-szívéig, olyan szavakkal és szófordulatokkal kell élned, amelyek beindítanak benne valamit. A HM Marketing Kft. segítségével összeállítottunk egy gyors checklistet, amiből ötletet meríthetsz, ha elakadnál írás közben.

Válogass kedvedre, vedd bele a szövegeidbe, élesítsd a hirdetést, és figyeld a hatást!

  • Hass a kíváncsiságukra! Buzdítsd őket arra, hogy legyenek merészek, és tegyenek próbát a termékeiddel, merjenek kilépni a komfortzónájukból!
  • Éreztesd velük, hogy lemaradnak valamiről! Ezt ugye senki nem szeretné, ismerős?
  • Ösztönözd azonnali cselekvésre! Ne hagyd, hogy hetekig lamentáljon, használj vezényszavakat és vezesd a kasszához az olvasód!
  • Építs bizalmat! Magyarázd el a miérteket és a hogyanokat, hogy lássák a vevőid, hogy érted a dolgod.
  • Bontsd le a félelmeket! Senki nem szereti a korlátokat, és mindenki kerüli azt, hogy ellenállásba ütközzön, így ha megnyugtatod a vevőidet, hogy nálad korlátlan, egyszerű és gyors lehetőségek várják, könnyebben fordulnak feléd!
  • Légy pozitív! A szeretetet, szenvedélyt, tisztaságot és természetességet sugárzó, inspiráló tartalmak rendkívül jó érzést keltenek az emberben - irántad és a terméked iránt.
  • Emeld ki az előnyöket! Mondd el, hogy mennyivel jár jobban veled, mennyit takaríthat meg általad, mennyivel lesz jobb az élete a termékeddel!

Válts ki ingert, ez a lényeg!

Ugye te is látod, mennyivel másabb egy ilyen üzenetet hordozó hirdetést olvasni, mint az ezredik olyat, ami elmondja, mit tud a termék és mennyibe kerül.

Persze akad még több fortély is, ez csak a jéghegy csúcsa, így ha szeretnéd csúcsra járatni a marketingedet és a szövegeidet, akkor feltétlenül fordulj egy erre szakosodott marketingügynökséghez!

2022-09-12 12:27:55


Kiemelt ajánlatok

Kiemelt programok


Országos eseménynaptár

KeSzeCsüSzoVa
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
MEGADOTT INTERVALLUMBAN:
-TÓL -IG