Derült égből villámcsapásként csapott közénk a járvány, sok esetben lenullázva eddigi munkánkat. Ebben a bizonytalan helyzetben kiszámíthatatlan, hogy mikor mi fog történni, és ennek milyen következményei lesznek akár magánemberként, akár gazdasági szereplőként, akár költségvetési szervként.
Mindezek dacára véleményünk szerint készülni kell a járvány utáni időre, újra meg kell szólítani azokat a látogatókat, akiket átmenetileg elvesztettünk, és azokat is, akiket eddig nem értünk el. Számolni kell azzal, hogy továbbra is lesz igény a programokra és egyéb szabadidős szolgáltatásokra, csak a megváltozott világhoz kell igazítani a további működési modellt.
Programturizmus portálunkra és szerkesztőségünk munkatársaira ebben a nehéz helyzetben is számíthat. Több évtizednyi tapasztalattal a hátunk mögött ügyfeleinknek mindig olyan üzleti megoldásokat javaslunk, amelyek helyi erőforrásból megoldhatók, nem igényelnek külön anyagi ráfordítást. Célunk a vendégszám és a bevétel növelése portálunk és szaktudásunk segítségével.
Kérje ki véleményünket! Használja fel javaslatainkat, ötleteinket! Vegye igénybe szaktudásunkat! Várjuk megkeresését.
Ne dugjuk a fejünket a homokba, tekintsük át a jelenlegi helyzetünket, most mit tudunk és milyen módokon nyújtani.
Szerkesztőségünk tapasztalata, hogy partnerei honlapján és közösségi oldalán rengeteg az értékes szöveges információ. Ezek vendéget vagy megrendelést hozó ajánlatok lehetnének releváns tartalommal és érkezési oldallal párosítva. A lehetőségek számbavétele hatékony eszköz és módszer a meglévő feltételekre épített kínálatbővítéshez, mert az új ajánlatok új vendégeket hozhatnak.
Segítünk külső szemmel áttekinteni kínálatát és lehetőségeit. Kiderül, hogy mit tud, és az is, hogy mit tudhatna. Elemezni kell azt is, hogy ebből mi jut el és hogyan jut el a látogatókhoz. Fontos a kínálat megjelenésének módja: főoldal (kik vagyunk, üzenet, imázs), tartalom (szöveg, kulcsszó, termék), struktúra (menüpont, kategória, téma), termék (ajánlat, érkezési oldal).
Legyünk kreatívok, nézzük meg, hogy mit tudnánk még nyújtani és milyen módokon. Fogalmazzuk meg és tegyük elérhetővé a látogatók számára az így számba vett ajánlatokat.
Sokszor tapasztaljuk, hogy a partnerek honlapján és közösségi oldalain nem elérhetők, vagy nem hatékonyan érhetők el a látogatók által keresett termék és/vagy szolgáltatás információk. Nagyon fontos annak felmérése, hogy mit keresnek azok a látogatók, akik vendégeink vagy megrendelőink lehetnének. Ez lehet saját, vagy rajtunk keresztül elérhető kínálat, amivel új hívószavakkal új vendégeket szólíthatunk meg.
Tegyünk elérhetővé és/vagy építsük be kínálatunkba a saját és vonzáskörzetben elérhető eseményeket, látnivalókat, programhelyeket, programtípusokat, programlehetőségeket, élményeket, ünnepeket, jeles napokat, rendezvényhelyeket, rendezvénytípusokat, szolgáltatásokat.
A járvány miatt megváltozott helyzetben új prioritások léptek életbe, a látogatók érdeklődése is megváltozott, mert fontos lett a biztonság!
Szerkesztőségünk készített egy listát, hogy várhatóan milyen program- és rendezvénytípusok és szolgáltatások iránt lesz érdeklődés ebben az átmeneti időszakban. A listát érdemes összevetni a kínálatunkkal, és ez alapján megtervezni a kommunikációt és/vagy bővíteni az ajánlatok féleségét.
Meg kell tartani a régi és meg kell szólítani az új ügyfeleket. A célközönség meghatározása is fontos része a kínálat bővítésének. Új célcsoportot nekik szóló ajánlatokkal lehet elérni. Tapasztalatunk szerint a vágyott vendégkör megszólítása nem minden esetben sikerül, mert az ajánlatok gyakran mindenkihez szólnak, így senkihez sem szólnak igazán. Az is nagyon gyakori jelenség, hogy hiányoznak ezek a célcsoportoknak szóló ajánlatok!
Fontos, hogy megszólítsuk a látogatókat lakóhelyük, úti céljuk, életkoruk, nemük, családi állapotuk, érdeklődésük szerint, de akár foglalkozásuk vagy végzettségük szerint is.
Tapasztalataink szerint sokszor ezek az információk is elérhetők partnereink weboldalán, de az információk nem ajánlatok, egy árlista nem alkalmas a vendégek megszólítására.
Szerkesztőségünk segít megtalálni a célcsoportokat, és segíteni tud abban is, hogy miként szólítsuk meg őket.
Fontos, hogy ajánlatai a nap 24 órájában könnyen elérhetők legyenek olyan módokon, ahogy azokat a látogatók keresik. A közösségi média súlyát és fontosságát senki nem kérdőjelezi meg, de a posztok nem alkalmasak konkrét információk keresésére, visszakeresésére.
Egy közösségi poszt tartalma gyorsan elszáll, és utána nehezen megtalálható. Egy portál megjelenés tartalom mindig elérhető és visszakereshető! Úgy is mondhatnánk, hogy a poszt elszáll, a portál megmarad.
Portálunk előnye a folyamatos tartalomszolgáltatás úgy, hogy az információkat elérhetővé és visszakereshetővé tesszük a látogatók számára érdeklődésük szerint (keresőszavak és kifejezések), lakóhelyük vagy úticéljaik szerint (település, megye, tájegység), illetve időpontok alapján is (naptár).
A válság utáni helyzet kezelésében is szeretnénk partnerei lenni! Ha konkrét tervei vannak, ha egyelőre tanácstalan: minden esetben érdemes felvenni a kapcsolatot szerkesztőségünkkel!
Érdemes felvenni a kapcsolatot szerkesztőségünkkel, várjuk megkeresését!
20/9677-399