Boeing, Boeing – Leszállás Párizsban, vígjáték két részben. Bernard, a sztárépítész elegáns loft-lakásában éli gondtalan életét. Ha kinéz az ablakon, Párizsra lát. Ha vacsorázna, a házvezetőnő viszi otthon a nemzetközi konyhát. Ha menyasszonya megérkezik, mámorosan szeretik egymást. Ha másik menyasszonya érkezik meg, vele is mámorosan szeretik egymást. Ha a harmadik, vele is. Mert minden normális, modern férfinak három menyasszony az ideális, csak légiutas-kísérők legyenek, és menetrend szerint elkerüljék egymást. Amikor beállít a régi iskolatárs, hogy apró szívességet kérjen, ő is elámul az irigylésre méltó és tökéletes rendszeren. Persze egyetlen apró hiba is végzetes. Kettő még rosszabb, vicces. Ez az este a harmadik hibával kezdődik...
Boeing, Boeing – Leszállás Párizsban, vígjáték két részben. Bernard, a sztárépítész elegáns loft-lakásában éli gondtalan életét. Ha kinéz az ablakon, Párizsra lát. Ha vacsorázna, a házvezetőnő viszi otthon a nemzetközi konyhát. Ha menyasszonya megérkezik, mámorosan szeretik egymást. Ha másik menyasszonya érkezik meg, vele is mámorosan szeretik egymást. Ha a harmadik, vele is. Mert minden normális, modern férfinak három menyasszony az ideális, csak légiutas-kísérők legyenek, és menetrend szerint elkerüljék egymást. Amikor beállít a régi iskolatárs, hogy apró szívességet kérjen, ő is elámul az irigylésre méltó és tökéletes rendszeren. Persze egyetlen apró hiba is végzetes. Kettő még rosszabb, vicces. Ez az este a harmadik hibával kezdődik...
Boeing, Boeing – Leszállás Párizsban, vígjáték két részben. Bernard, a sztárépítész elegáns loft-lakásában éli gondtalan életét. Ha kinéz az ablakon, Párizsra lát. Ha vacsorázna, a házvezetőnő viszi otthon a nemzetközi konyhát. Ha menyasszonya megérkezik, mámorosan szeretik egymást. Ha másik menyasszonya érkezik meg, vele is mámorosan szeretik egymást. Ha a harmadik, vele is. Mert minden normális, modern férfinak három menyasszony az ideális, csak légiutas-kísérők legyenek, és menetrend szerint elkerüljék egymást. Amikor beállít a régi iskolatárs, hogy apró szívességet kérjen, ő is elámul az irigylésre méltó és tökéletes rendszeren. Persze egyetlen apró hiba is végzetes. Kettő még rosszabb, vicces. Ez az este a harmadik hibával kezdődik...
Barokk zene koncertajánló online jegyvásárlási lehetőséggel 2025-ben. A barokk zene a formák és harmóniák új világát hozta el a zenébe a 17. században. Purcell, Vivaldi, Telemann, Händel olyan zenei géniuszok, akik még ma is a hétköznapjainak részei. Az együttesek válogatott művekkel idézik meg ennek a korszaknak a hangulatát.
Barokk zene koncertajánló online jegyvásárlási lehetőséggel 2025-ben. A barokk zene a formák és harmóniák új világát hozta el a zenébe a 17. században. Purcell, Vivaldi, Telemann, Händel olyan zenei géniuszok, akik még ma is a hétköznapjainak részei. Az együttesek válogatott művekkel idézik meg ennek a korszaknak a hangulatát.
Barokk zene koncertajánló online jegyvásárlási lehetőséggel 2025-ben. A barokk zene a formák és harmóniák új világát hozta el a zenébe a 17. században. Purcell, Vivaldi, Telemann, Händel olyan zenei géniuszok, akik még ma is a hétköznapjainak részei. Az együttesek válogatott művekkel idézik meg ennek a korszaknak a hangulatát.
Kálmán Imre Művelődési Központ programok 2025. A Kálmán Imre Művelődési Központban egész évben színdarabok, komolyzenei és könnyűzenei műsorok, folklór- és operett előadások, irodalmi estek, családi programok, pódium-előadások, és képzőművészeti kiállítások várják az érdeklődőket. A bérletes színházi előadásokon az ország legjobb társulatai és produkciói szerepelnek.
Kálmán Imre Művelődési Központ programok 2025. A Kálmán Imre Művelődési Központban egész évben színdarabok, komolyzenei és könnyűzenei műsorok, folklór- és operett előadások, irodalmi estek, családi programok, pódium-előadások, és képzőművészeti kiállítások várják az érdeklődőket. A bérletes színházi előadásokon az ország legjobb társulatai és produkciói szerepelnek.
Kálmán Imre Művelődési Központ programok 2025. A Kálmán Imre Művelődési Központban egész évben színdarabok, komolyzenei és könnyűzenei műsorok, folklór- és operett előadások, irodalmi estek, családi programok, pódium-előadások, és képzőművészeti kiállítások várják az érdeklődőket. A bérletes színházi előadásokon az ország legjobb társulatai és produkciói szerepelnek.
A kert a modern festészet fontos témája, ihlető forrása. A londoni Royal Academy of Arts 2016-os kiállítása mintegy 120 remekmű segítségével mutatja be e közkedvelt motívum szerepét, alakváltozásait az 1860-as évektől az 1920-as évekig, az impresszionizmustól az avantgárdig. Vitathatatlan, hogy a korszak alkotói közül Claude Monet volt a téma legnagyobb festője, de az fontos szerepet kapott Van Gogh, Bonnard, Pissarro, Klimt, Nolde vagy akár Matisse és Kandinszkij művészetében is. Az Exhibiton on Screen tárlatot bemutató filmje révén megismerkedhetünk mind az alkotásokkal, mind a műveket ihlető kertekkel, ígyl Monet giverny-i kertjével is. A kiállítás egyik szenzációja a mester 13 méter hosszú Agapanthus-triptichonja. A nílusi vízililiomokat ábrázoló panorámaképet az idős mester 1915-től 1926-ig, haláláig festette, a mű személyes válasza volt a háború tragédiájára. Az 1950-ben szétdarabolt és részletekben értékesített mű újraegyesítése a tárlat megkoronázása.
A kert a modern festészet fontos témája, ihlető forrása. A londoni Royal Academy of Arts 2016-os kiállítása mintegy 120 remekmű segítségével mutatja be e közkedvelt motívum szerepét, alakváltozásait az 1860-as évektől az 1920-as évekig, az impresszionizmustól az avantgárdig. Vitathatatlan, hogy a korszak alkotói közül Claude Monet volt a téma legnagyobb festője, de az fontos szerepet kapott Van Gogh, Bonnard, Pissarro, Klimt, Nolde vagy akár Matisse és Kandinszkij művészetében is. Az Exhibiton on Screen tárlatot bemutató filmje révén megismerkedhetünk mind az alkotásokkal, mind a műveket ihlető kertekkel, ígyl Monet giverny-i kertjével is. A kiállítás egyik szenzációja a mester 13 méter hosszú Agapanthus-triptichonja. A nílusi vízililiomokat ábrázoló panorámaképet az idős mester 1915-től 1926-ig, haláláig festette, a mű személyes válasza volt a háború tragédiájára. Az 1950-ben szétdarabolt és részletekben értékesített mű újraegyesítése a tárlat megkoronázása.
A kert a modern festészet fontos témája, ihlető forrása. A londoni Royal Academy of Arts 2016-os kiállítása mintegy 120 remekmű segítségével mutatja be e közkedvelt motívum szerepét, alakváltozásait az 1860-as évektől az 1920-as évekig, az impresszionizmustól az avantgárdig. Vitathatatlan, hogy a korszak alkotói közül Claude Monet volt a téma legnagyobb festője, de az fontos szerepet kapott Van Gogh, Bonnard, Pissarro, Klimt, Nolde vagy akár Matisse és Kandinszkij művészetében is. Az Exhibiton on Screen tárlatot bemutató filmje révén megismerkedhetünk mind az alkotásokkal, mind a műveket ihlető kertekkel, ígyl Monet giverny-i kertjével is. A kiállítás egyik szenzációja a mester 13 méter hosszú Agapanthus-triptichonja. A nílusi vízililiomokat ábrázoló panorámaképet az idős mester 1915-től 1926-ig, haláláig festette, a mű személyes válasza volt a háború tragédiájára. Az 1950-ben szétdarabolt és részletekben értékesített mű újraegyesítése a tárlat megkoronázása.