Magyar Marketing Fesztivál 2019

2019. január 31.

Magyarország legnagyobb marketingtrendekkel foglalkozó kkv-marketing konferenciája. A marketingorientált kis- és középvállalkozások üzleti évnyitója, ahol a szakma nagyjai bemutatják a 2019-es év üzleti- és marketingtrendjeit. Topkategóriás előadók, trendek, újdonságok a szakkiállításon, számtalan ajándék, és moderált kapcsolatépítés. Megtudhatod, hogyan szerezz ügyfelet és építsd a cégedet 2019-ben!

Magyar Marketing Fesztivál 2019

2019. évi üzleti és marketing trendek

Hatodik alkalommal nyitja meg kapuit az ország egyik legnagyobb és legrangosabb, kimondottan KKV üzleti és marketing-trendekkel, szakmai újdonságokkal foglalkozó konferenciája. Ajánljuk kis- és középvállalkozások tulajdonosainak, marketing és üzleti döntéshozóinak, értékesítőinek.

A VI. Magyar Marketing Fesztivál nem egy cég önpromója, 100% hazai előadóink 99%-a kizárólag nálunk látható januárban. Exkluzív előadásaikra "ÉLMÉNY"- és pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. A látogatók visszajelzései alapján idén is jobbá válunk: hosszú, gyakorlatias előadások esettanulmányokkal, hosszú szünetek és még jobb, még exkluzívabb VIP terem 250m2-en.

25 exkluzív, gyakorlatias előadás, 50 kiállító, egész napos kapcsolatépítést + akár 100 új partner. 1500 hozzád hasonló cégvezető társasága.

Rendezvényünk 6 éve változatlan jegyárakkal és évről évre több élménnyel vár. Kedvezményes jegyár csak 2018.12.31-ig!

1 nap, hogy a céged fejlődjön!

Tölts csupán 1 napot olyanokkal, amilyen Te vagy és azzal, hogy felkészülsz a 2019-es év üzleti és marketing újdonságaira, változásaira. Itt megtanulod, hogy 2019-ben mi éri el a célközönséged ingerküszöbét, mely kommunikációs módszerek, csatornák és eszközök működnek majd és melyek nem. Tanulsz, ismerkedsz, inspirálódsz és fejleszted önmagadat, a céged stratégiai mozgatórugóját!

25 TOP-előadó, 25 exkluzív szakmai előadás

Vegyél részt 25 TOP-előadáson, találkozz személyesen is 25 TOP-előadóval, akik saját szakmájuk legsikeresebb képviselői és bármelyikük óradíja több, mint az egész napos belépőjegyed ára! Milliárdos cégek klubja idén is: Hallgasd meg a kerekasztal három résztvevőjét, akik mindannyian milliárdos forgalmú céget vezetnek! Az általuk megosztott tapasztalatok megfizethetetlenek, s egy új év elején vállalkozásod számára sorsdöntőek lehetnek. A Marketing Fesztiválon kizárólag 2 teremben folyik előadás, nem zavarodsz össze és amiről lemaradsz MP3-ban megkaphatod. Nálunk alap, hogy nem értékesítünk előadást és mind a 25 előadás exkluzív, reklám- és bullshit mentes tudásátadás.

Egész napos kapcsolatépítés

Építs kapcsolatokat: Mi nem várjuk el, hogy a folyosón szerezz új kapcsolatokat! A szervezett networkingen két óra alatt annyi partnert gyűjthetsz, amennyi akár egész évre is elegendő lehet! Ha pedig mindez nem lenne elég, sétálj egyet a 40+ standos szakkiállításon, találkozz innovatív kiállítókkal, ismerd meg a legújabb termékeket, szolgáltatásokat, amelyekkel idén is maximalizálhatod hatékonyságod és profitod. A belépőjegyed még le is vásárolható, így szinte ingyen jöttél! Gyere el, mert a konkurensed biztos ott lesz!

ELŐADÁSOK

07:00 - 08:30
Lurdy Konferencia-központ

Regisztráció

Szupergyors, várakozásmentes regisztrációval és Welcome-csomaggal várunk. Érkezz időben! Céges ajándékok, kuponok, kedvezményes jegyek és hasznos információk várnak konferenciatáskádban.

A VI. Marketing Fesztivál műsorvezetője: Müller Attila, televíziós és rendezvény műsorvezető

08:30 - 09:00
3-as terem, Nagyszínpad

Egerszegi Krisztián
A közép-európai cégvezetők legnagyobb tévedése az értékesítésben

Több, mint 1000 ügyfelünk van. Tanácsadó kollégáim ennyi bevezetést csinálták végig az elmúlt években. Nagyon jó képet kaptunk a magyar üzleti valóságról. A tulajdonostársam Ausztriában él, így első kézből van tapasztalatunk, hogy megy az üzlet Nyugat-Európában. Találtunk egy óriási különbséget a nyugati és a magyarországi cégvezetők között, hogy miért nem hozza a számokat az értékesítő csapatod. Ezt mutatom meg az előadásomban.

Egerszegi Krisztián MiniCRM Zrt. cégvezetője. 1,5 MrdFt árbevételű IT biztonsági céget épített, egy új piaci szegmensben 3 év alatt lett piacvezető a cég. 2016-tól 100%-ban a MiniCRM Zrt-re fókuszál, ahol sikerült a KKV felhő alapú CRM szolgáltatás piacán vezető szereplővé válni Magyarországon. Kiemelt figyelmet fordít a piac edukációjára, rengeteg workshopot tart és a legfontosabb konferenciákon ad elő értékesítés, cégfejlesztés témában. A víziója, hogy olyan céget építsen, ami 3 éven belül a Közép-Kelet-Európai régió első számú szereplője lesz ezen a piacon. A MiniCRM elnyerte a Telekom “Üzleti appok versenye” fődíját mind hazai, mind nemzetközi viszonylatban.

09:05 - 09:35
3-as terem, Nagyszínpad

Weiser István
A legújabb ügyélélmény teremtő stratégiák és taktikák, melyek képesek megduplázni a profitodat.

A profitod 80%-át a meglévő ügyfeleidnek, valamint az Ő ajánlásaiknak köszönheted. Előadásomból gyakorlati tippeket és ötleteket adok ahhoz, hogy megtudd mit akarnak a vevőid valójában. Az általam tanított módszerrel, valósággal képes leszel belelátni a vevőid fejébe, így azt tudod Nekik adni, amire mindig is vágytak. Az egész sikered a Termékteremtésről szól. Arról, hogy hogyan tudsz olyan terméket vagy szolgáltatást létrehozni, amit nem Neked kell eladni, hanem a piac akarja azt megvenni. Erre adok az előadásomban gyakorlati tippeket és megoldásokat.

Weiser István a tudatos vezetők főtanácsadója, marketingstratéga, kreatív coach. Az Ez Design, a Kreatív Stúdió és az Elegedett.hu kreatív igazgatója. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval. 2007-óta foglalkozik weboldalra helyezhető online videókkal, sales videókkal és virtuális ügyfélszolgálatok fejlesztésével. Rendkívüli tapasztalatának, gyakorlati példáinak, közvetlen stílusának köszönhetően népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete az innovatív online marketingstratégiák gyakorlati megvalósítása, illetve a vásárlói élményre, utánkövetésre épülő értékesítés. Több sikeres üzletvezetési könyv szerzője.

09:35 - 10:35
Kiállító tér
Szünet

Dupla hosszúságú szünet - ahogyan kértétek. Irány a szakkiállítás, ismerkedj meg innovatív kiállítókkal, új termékekkel és szolgáltatásokkal!

Belépőjegyed mellé 18.000 Ft értékű szakvásár-kupont kapsz, amely a legtöbb kiállítónál levásárolható. Nézd meg a szakkiállítás térképét és a kiállítók névsorát!

09:35 - 10:35
Networking terem

Irányított kapcsolatépítés a Networking teremben a BusinessFlow közreműködésével. Emellett a Tematikus teremben [5] párhuzamos előadások futnak a tavalyi gyakorlathoz hasonlóan. Azon vendégek, akik "Kapcsolatépítő" vagy "VIP" jeggyel érkeznek, az előadások hanganyagát MP3-ban utólag letölthetik. Így - miközben új partnerekre találnak – egyetlen fontos információról sem maradnak le. A programra a [4]-es teremben kerül sor.

09:50 - 10:10
5-ös terem, Tematikus

Vajda Éva
B2B marketing, gyártói- és ipari marketing trendek

B2B online marketing trendek és tippek. Mit kell tudni a B2B online marketingről? Melyek a legfrissebb trendek, amelyeket mindenkinek érdemes ismerni? Hogy készüljünk fel egy sikeres, B2B lead generáló kampányra? Milyen eszközöket és platformokat használjunk? Hogyan szerezzük minőségi leadeket költséghatékonyan? Milyen hibákat ne kövessünk el? Az elmúlt 13 év és közel 100+ sikeres B2B kampány tanulságait összegzem ebben az előadásban.

Vajda Éva online marketing szakértő, az iWebMa Analitikus Marketing társtulajdonosa és ügyvezetője, regionális Google tréner. Közel 20 éves marketing tapasztalattal rendelkezik. 2005 óta foglalkozik dedikáltan adatvezérelt online marketinggel, kompetenciái közé elsősorban a ROI fókuszú integrált online megoldások tartoznak. Vezetése alatt a WebMa a hazai piac meghatározó Google partner ügynökségévé vált, amelyet idén beválasztottak abba a 3 magyar ügynökségbe, amelyek részt vehetettek a CEE régió "Agency of Tomorrow" üzletfejlesztési programjában. Jelenleg a kiemelt ügyfelek stratégiai tanácsadójaként tevékenykedik, valamint nívós szakmai konferenciák állandó előadója.

10:15 - 10:35
5-ös terem, Tematikus

Kondor Albert
A kkv szektor új marketing eszköze: a lokális marketing

Az okostelefonok számának növekedésével folyamatosan emelkedik a Google térkép használóinak száma is. A Google Local Guide program bevezetésével pedig az emberek még könnyebben formálhatnak véleményt egy általuk igénybe vett szolgáltatásról, vállalkozásról vagy helyszínről. A cégek nagy része még mindig nem birtokolja saját fiókját a Google térképen. A vásárlók által írt véleményekre egyes szektorokban a cégeknek csak 4% - a reagált. Milyen veszélynek tesszük ki a vállalkozásunkat, ha nem birtokoljuk a Google Cégem fiókunkat? Milyen díjmentes optimalizációs trükkökkel lehet hatékonyabbá tenni vállalkozásunkat a Google Térképen? Hogyan tudunk több bevételre szert tenni a lokális marketing segítségével? Miként lehetünk hatékonyabbak versenytársainknál?

Kondor Albert a KKV piacon használt lokális marketing egyik legismertebb hazai tanácsadója, közgazdász. "2005-óta foglalkozom marketinggel. Számos területen szereztem gyakorlatot a kis és középvállalkozásoknak végzett munkáim során. Az elmúlt néhány esztendőben vállalkozások komplex marketing stratégia rendszerét fejlesztettem. Nem hiszek a tömegmarketingben. Vallom, hogy nincs két egyforma projekt és ez által nem lehet minden vállalkozásnak ugyan azt a stratégiát javasolni. Gyakorlati tapasztalatom, hogy az egyedi megoldások határozzák meg minden vállalkozás sikerét."

10:35 - 11:05
3-as terem, Nagyszínpad

Mészáros Róbert
KKV márkaépítés trendek 2019. A szemlélet, amire már a multiknak is fáj a foguk.

A márkaépítés nem csak a multik játszótere. Az elmúlt évek és a trendek azonban erre még rátettek egy lapáttal: a kis márkák egyre erősebbek, a multik is szeretnék a kisvállalati márkaépítés szemléletét átvenni. "Szerénytelenség nélkül mondhatom: a korábbi Fesztiválokon sikerrel mutattam be az előttünk álló év trendjeit - nem lesz ez másként most sem. Megmutatom, hogyan tudsz elkötelezett közösséget felépíteni a márkád köré. Megmutatom a márkaépítés következő szintjét is. 2019 a bizalom éve: sosem volt még ennyire fontos a bizalom, a hitelesség. Mára mindenből óriási a választék, és ezek már létfontosságúak. A bizalom és hitelesség felépítéséhez pedig a márkaszemlélet lesz segítségedre - ezen már a marketingesek sem tudnak vitatkozni. Célom az előadással, hogy felkavarjam az állóvizet, felforgassam a színpadot és a fejedben azt, amit a marketingről, a márkaépítésről gondolsz. Mindezt tudományos tényekkel, hús-vér, élő magyar kkv-s esettanulmányokkal. Itt az idő, hogy Te is erős márkát építs!"

Mészáros Róbert a BrandBirds alapítója, branding tanácsadó, tréner, előadó. Közel 20 éve vállalkozó, testközelből ismeri a magyar kisvállalkozók nehézségeit és lehetőségeit, gondolkodását. 2017-ben jelent meg első könyve "Brand a lelke mindennek" címmel, melyben saját márkaépítő szemléletét és módszerét mutatja be rengeteg hazai példával. Népszerű előadó, TEDx, egyetemek és tematikus rendezvények állandó előadója.

10:40 - 11:00
5-ös terem, Tematikus

Anders Tamás
Így szerezz vendéget szállásodba, éttermedbe 2019-ben, hogy azt ők is élvezzék!

2019-re rengeteg online eszköz áll rendelkezésre, amiket ráadásul úgy kell működtetni, hogy egymást segítve dolgozznak a vendégek megszerzéséért. Az eszközök próbálgatása időigényes és néha pénzkidobás. Helyette vizsgáljuk meg a vendég döntési útját, majd párosítsuk azt a cégünk céljaihoz és a kettő eredőjéből állítsuk össze azt a stratégiát, ami mentén egy új eszköz megjelenése esetén is boldogulni fogunk az online térben. Megnézzük tehát a vendégek döntési szokásait és felállítunk rá egy támogatói eszközrendszert a 2019-es készletből, hogy a foglaláshoz vezető út minden pillanatában ügyfeleinkkel lehessünk!

Anders Tamás 2004-óta foglalkozik online marketinggel, 10 éve alapította a SzállásMarketing blogot, ahol több ezer szállásnak segít azóta is eligazodni az online marketing világában. A vendégek utazási szokását kutatva dolgozta ki azt a stratégiát, amivel egy turisztikai szereplő támogatni tudja a döntési folyamatot az álmodozástól a foglaláson át a visszatérésig.

11:10 - 11:40
3-as terem, Nagyszínpad

Szaladják Linda
Hogyan lehetnek sikeres Google Ads kampányaid 2019-ben?

2018 az újdonságok éve volt az AdWords rendszerben. Új felület, új név (Google Adwords -> Google Ads), új funkciók. Ne maradj le, ismerd meg az új rendszer leghatékonyabb módszereit. Teszteltük a kis-és középvállalkozások számára hasznos funkciókat, bemutatjuk, 2019-ben hogyan lehetnek sikeres Google Ads kampányaid?

Szaladják Linda elismert Google AdWords hirdetési specialista. Kiemelkedő online marketing és Google AdWords tapasztalattal rendelkezik, munkáját díjazta már a Google, a Magyar Marketing Szövetség is. Linda kiemelt figyelmet fordít a kis-és középvállalkozások marketing oktatására, Google AdWords tréningjein több százan tanulták már meg a rendszer használatát.

11:05 - 11:25
5-ös terem, Tematikus

Berki Zsolt
Instagram marketing a vállalkozásokban - Trendek és működő megoldások

Az előadás során az alábbi témák kerülnek kifejtésre: magyar Instagram marketing statisztikák, adatok; azonnal használható instant tippek; esettanulmány. Az előadás körbejárja a legtrendibb Insta-hype valódi üzleti értékét, útmutatást nyújt a követőtábor növelésének kérdésében és szó lesz az Insta-influencer témakörről.

Berki Zsolt az MBM Solvers társalapítója, valamint az első, magyar Instagram marketing könyv társszerzője, marketing tanácsadó. Instagram marketing központú online márkaépítéssel foglalkozik. Cégük fő profilja a tanácsadás, valamint az oktatás a KKV-k és a mikrovállalkozások piacán. Az MBM Solvers menedzseli Magyarország legnagyobb Instagram-marketing Facebook-csoportját/közösségét.

11:30 - 11:50
5-ös terem, Tematikus

Váróczi Ákos
Kasszarobbantó boltberendezés 2019-ben

Szükség van-e egyáltalán fizikai üzletekre az e-commerce előretörésével? Lesznek-e és ha igen, milyenek lesznek az üzlethelyiségek a jövőben? Hogyan alakíts ki olyan üzlethelyiséget, amely el is adja a termékedet?

Váróczi Ákos a VÁRÓCZI Üzletberendezés ügyvezetője, hazánk egyik legtöbbet foglalkoztatottabb bolt-berendezője. Ákos megreformálta saját iparágát azzal, hogy a klasszikusan offline vásárolt termékeiket elsőként kezdték webáruházban is értékesíteni. Ügyfeleik között a legnagyobb nemzetközi brandek és a hazai kis üzletek egyaránt megtalálhatóak. Magyarország mellett még Romániában és Szerbiában is van saját üzletük.

11:40 - 12:40
Kiállító tér

Ebédszünet

Dupla hosszúságú szünet - ahogyan kértétek. Irány a szakkiállítás, ismerkedj meg innovatív kiállítókkal, új termékekkel és szolgáltatásokkal!

Belépőjegyed mellé 18.000 Ft értékű szakvásár-kupont kapsz, amely a legtöbb kiállítónál levásárolható. Nézd meg a szakkiállítás térképét és a kiállítók névsorát!

11:40 - 14:20
Networking terem

Irányított kapcsolatépítés a Networking teremben a BusinessFlow közreműködésével. Emellett a Tematikus teremben [5] párhuzamos előadások futnak a tavalyi gyakorlathoz hasonlóan. Azon vendégek, akik "Kapcsolatépítő" vagy "VIP" jeggyel érkeznek, az előadások hanganyagát MP3-ban utólag letölthetik. Így - miközben új partnerekre találnak – egyetlen fontos információról sem maradnak le. A programra a [4]-es teremben kerül sor.

12:40 - 13:10
3-as terem, Nagyszínpad

Nun Mónika
Szövegírási és tartalom marketing trendek 2019-ben

Az előadás csupa friss esettanulmány bemutatásából épül fel, ahol aktuális képet kaphatunk a legújabb és működő szövegírási tippekről. Részletek hamarosan.

Nun Mónika marketing szövegíró. "Az elsők között kezdtem el tartalommarketinggel foglalkozni, a kreatív webszövegeket mérhető eredményekkel, analitikával optimalizálni. Tartalom alapú SEO kampányt már 2007-ben indítottam, innen egyenes út vezetett a mai ROI alapú keresőmarketinghez, a tű-pontosan célzott reklámszövegekhez, a taroló erejű landing oldalakhoz. Legsikeresebb szövegem egy hónap alatt 11 prémium autót adott el, százmilliós értékben. Cégem, a Digitalpixel Kft. teljeskörű online marketing ügynökségi szolgáltatást nyújt, hazai cégeket visz sikerre."

12:40 - 13:00
5-ös terem, Tematikus

Honti Dániel
Újra divat: Offline marketing megoldások és technikák 2019-ben

Van-e élet az online marketingen túl? Mennyire működnek még az offline marketing megoldások? Hol kezdődik az egyedi, hatékony megoldás, amely a jelenlegi marketingzajban is áttöri a vásárló ingerküszöbét? Hogyan válasszunk offline marketing kivitelezőt és mire figyeljünk, hogy valóban eredményes legyen a kampányunk? Ebben a különleges előadásban hazai jó példák is bemutatásra kerülnek.

Honti Dániel az Insigniaprint, Fotokönyvbolt és a HD-Honti Nyomdaipari Kft cégvezető- tulajdonosa. "Éveken keresztül brókerként a megrendelő - kivitelező között dolgoztam, így mindkét oldal problémáival tudok azonosulni, jól értem mindkét fél nyelvét. Cégcsoportunk mára majd teljes körűen tudja felvállalni az offline marketing eszközök tervezését, kivitelezését vagy tanácsadóként vállal benne szerepet, B2B és B2C szektorban egyaránt. Előadásomban a több évtizedes tapasztalatom legjavát fogom átadni a tisztelt közönségnek."

13:15 - 13:45
3-as terem, Nagyszínpad

Hrenkó András
Weboldal trendek 2019

Érdekel, hogy milyen webes trendek dominálnak majd Magyarországon 2019-ben? Az előadás segíteni fog, ugyanis a legfrissebb hazai statisztikai felmérések tükrében mutatja be, hogy egy vállalat mitől lehet sikeres a weben. Webdesign trendek, fejlesztési tudnivalók, konverzió növelő megoldások, trükkök és még sok minden más kerül bemutatásra, amit kár lenne kihagyni.

Hrenkó András a HRENKO Digital Agency alapítója és ügyvezetője, digitális szakember. Felkészült, sokoldalú csapata az elmúlt években rengeteg hazai és számos külföldi vállalatnak segített alkalmazkodni a legújabb online trendekhez korszerű arculattal és a marketing/sales/hr célokhoz leginkább passzoló webes technológiával.

13:05 - 13:25
5-ös terem, Tematikus

Dr. Sipőcz Dalma
Webshopok leggyakoribb jogi problémái - felkészülés 2019-re - adatvédelem, szavatosság, reklamációk, GDPR

Hatályba lépett a GDPR rendelet, nem dőlt össze a világ. De egy webshopnak vagy egy online vállalkozásnak nem csak az adatvédelmi megfelelés jelent napi szintű kihívást. Milyen jogi vannak a vásárlóknak, hogyan alakulnak a garancia, a szavatosság és a jótállás kérdései, melyek az online fizetés kihívásai. Illetve melyek a GDPR bevezetése óta felgyülemlett tapasztalatok? Ezeket is érinti az előadás, érthető, emberi nyelven, a jogi sallangok nélkül.

Dr. Sipőcz Dalma ügyvéd az act legal – Bán és Karika Ügyvédi Társulás szakértője. Munkája során főként a társasági jog, az adatvédelem, a GDPR ügyek és a peres ügyek területein szerzett tapasztalatot. Munkája kiterjed továbbá a kereskedelmi jog, a munkajog és a vadászati jog területeire is. Számos szakmai cikk szerzője az elektronikus kereskedelem, a webshopok és a GDRP megfelelés témaköreiben.

13:50 - 14:20
3-as terem, Nagyszínpad

Dr. Kádas Péter
Weboldalak pszichológiája – miért nem termel pénzt a weboldalam?

Az előadás azokra a pszichológiai faktorokra fókuszál, melyek alapvetően meghatározzák egy weboldal konverziós teljesítményét. Miért navigálnak el az oldaladról? Hogyan szerezhetsz több email címet? Miért nem töltik ki az űrlapjaidat és egyáltalán, mit kellene tenned annak érdekében, hogy a weboldalad pénzt termeljen?

Dr. Kádas Péter orvos, közgazdász, befektető és Golden Blog díjas szerző 25 év vállalkozói tapasztalattal. A tartalommarketing, a konverzió optimalizálás és a marketing pszichológia szakértője, a 7Digits growth marketing ügynökség alapító Partnere, a Startupdate és 7Blog társ-szerzője.

13:30 - 13:50
5-ös terem, Tematikus

Czagler Zsuzsa
A fogyasztói élménynövelés eddig rejtett módja: a munkatársak motiváció növelése motivációtérképezéssel

Hogyan lehet a fogyasztói elégedettséget akár 14%-kal növelni csak motivációnövelés által? Hogyan lehet 30-40%-kal növelni a munkatársak és ezáltal a cég teljesítményét csak azáltal, hogy pontosan megértjük, mi motiválja őket? Tudtad-e, hogy a pénzen kívül milyen más és mennyire erős egyéb motivációk hajtják a kollégáidat? Tudtad-e, hogy mi miatt nem adják ki magukból a teljesítményt kollégáid, és ez hogyan hat a fogyasztóidra? Tudtad-e, hogy a pénzbe nem kerülő motivációk, mint például az értelmes munka biztosítása, a folyamatos elismerés, visszajelzés, jó csapathoz tartozás megfelelő kielégítésével is jelentősen növelhető a munkatársaid elégedettsége és ez is kihat fogyasztóidra? Tisztában vagy-e azzal, hogyan a saját kollégáid motiváltságának növelésével hogyan növelhető a cég eredményessége?

Czagler Zsuzsa a VIP Coaching Center alapítója, akkreditált Motivational Maps motiváció térképezési szakértő és oktató, Liberating Leadership vezetőfejlesztő coach, tréner, mentor. 22 éves média és 16 év ügyvezetői múltjában a hatékony hirdetési megoldások tervezése mellett a csapathatékonyság fejlesztése volt a fő tevékenységei feladata. 2016 óta hivatásosan is az emberi működés hatékonyságának fejlesztésével foglalkozik. 2018 teljes óta pedig motiváció térképezéses egyéni és csapat szintű motiváció növeléssel, nagy teljesítményű csapatok és vezetők fejlesztésével foglalkozik eredményesen, közepes és nagy méretű cégeknél.

13:55 - 14:15
5-ös terem, Tematikus

Papp Gábor
SEO trendek 2019-ben

A Google 2018-ban lett 20 éves. Ez alatt nagyon sokat változott a cég, és maga a keresőoptimalizálás is. Az előadás azt mutatja be, hogy milyen trendek és folyamatok alakítják ma aktuálisan ezt az iparágat és mire kell felkészülni a következő években.

Papp Gábor online marketing és SEO szakember. Szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több hazai és külföldi multinacionális vállalat, technológiai cégek, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is. A The Pitch alapítója, amely Magyarország egyik legnépszerűbb online marketing és SEO blogja.

14:20 - 15:20
Kiállító tér

Szünet

Dupla hosszúságú szünet - ahogyan kértétek. Irány a szakkiállítás, ismerkedj meg innovatív kiállítókkal, új termékekkel és szolgáltatásokkal!

Belépőjegyed mellé 18.000 Ft értékű szakvásár-kupont kapsz, amely a legtöbb kiállítónál levásárolható. Nézd meg a szakkiállítás térképét és a kiállítók névsorát!

15:20 - 15:50
3-as terem, Nagyszínpad

Németh Szilvia
Telemarketing 2019-ben : Csináld jól és arasd le a piacot!

Hideghívást mindenki tud "csinálni", de csak kevesen használják és azok többsége is hibákkal. Hogyan és mire használjunk 2019-ben telemarketinget, mi a hideghívás, a szóbeli bizalomépítés legfontosabb lépései? Mikor nem fogják letenni a döntéshozók a telefont? Hogy érjük el, hogy igent mondjanak? Megmutatjuk, hogy kell telemarketingelni, telesaleselni hatékonyan, 2019-ben? Hogyan építs sales funnelt egy hideg listából? Mit tégy, mit ne, amikor először hívsz valakit? Hogy légy a szakmád profija? Ha csak egyszer is telefont ragadsz egy munkanap, ez az előadás neked szól!

Németh Szilvia 25 éve foglalkozik értékesítéssel. Az értékesítési ranglétra összes fokát bejárta: telefonos értékesítőből ,személyes értékesítési menedzseren át, key account menedzserként majd értékesítési igazgatóként dolgozott. Jelenleg, a Marketing112 partnereként egyedi értékesítői képzésekkel és saját – több, mint tízezer órás sales tapasztalatból nyert – módszertannal nyújt telesales, telemarketing szolgáltatást.

15:20 - 15:40
5-ös terem, Tematikus

Geiger Tamás
Élet a Google Analytics-en túl: analitika toolok és trendek 2019-re

Amikor egy weboldal elkészül, sokszor akkor is „kapjuk” benne a Google Analytics mérést, ha külön esetleg nem is kértük. A mérések szofisztikált beállításáról más sok előadás szólt, de kevés arról, hogy manapság milyen ökoszisztéma épült fel a Google Analytics mellé a Google Marketing Platform KKV megoldásaival, arról pedig talán még kevesebb, hogy milyen egyéb, nem Google termékek használata lehet nélkülözhetetlen, ha értelmes információk és adatok alapján szeretnénk tudatos döntéseket hozni. CRO, perszonalizáció és más izgalmas trendek fogják meghatározni a 2019-es évet.

Geiger Tamás a JabJab Online Marketing analitikai csapatának vezetője, valamint PPC specialista. 10 éve foglalkozik PPC-vel, ennél is több éve analitikával. Mérnök informatikusként végzett szoftvertechnológia szakon, a mai napig igyekszik kombinálni programozói tudását és a vállalkozóként szerzett üzleti és marketing tapasztalatait. A JabJab Online Marketing egyike a legrégebbi hazai, független, specialista ügynökségeknek. Két területen nyújt szolgáltatásokat ügyfeleinek: performance kampányok tervezése, kezelése, valamint teljes körű digitális analitika megoldások, illetve az ezen témák köré épülő tanácsadás.

15:55 - 16:25
3-as terem, Nagyszínpad

Lévai Richárd
Hogyan hozzuk ki a legtöbbet 2019-ben a közösségi médiából?

A Facebook-marketing egyre bonyolultabb. Egyre több felület, egyre több technika, egyre több mérési lehetőség. Sztorik, dinamikus kampányok, chatbotok, kiterjesztett valóság, új attribúciós eszközök - csak néhány példa azok közül, amelyekkel az elmúlt időszakban bővült az amúgy sem szűkös eszköztár. De hogyan válasszunk közülük? Melyekre van szükségünk, melyekre nem? Melyik az, ami a legtöbb eredményt hozhatja 2019-ben? Melyik az közülük, amit a legegyszerűbben tudunk beépíteni a napi életünkbe? Erről fog szólni az előadás.

Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája. Széles körű marketing tervezési, stratégiaalkotási és marketing kivitelezési gyakorlattal rendelkezik. 2015-ben a magyar kommunikációs szakma véleményvezér toplistáján az első háromba került a Diktio Labs kutatásában, 2016-ban a VOSZ az Év Vállalkozója díjával tüntette ki. A Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.

15:45 - 16:05
5-ös terem, Tematikus

Balla-Seethaler Tamás
Étterem- és gasztromarketing trendek 2019

Mitől lesz egy éttermi marketing kommunikáció „wow” a sablonos megoldások helyett? Milyen nüansznyi megoldásokat kell ahhoz alkalmazni, hogy ne csak lájkokat, hanem valódi asztalfoglalásokat realizáljunk a közösségi médián keresztül? Hogyan tölti meg Tamás éttermi asztalai 20-50%-át csak Facebookon keresztül? Melyek azok a médiumok, amelyeket használhat, és melyek amiket elfelejthet a vendéglő tulajdonos 2019-ben. Minderről és egyéb jövőbeli éttermi marketing trendekről beszél Tamás, élő példákkal fűszerezve.

Balla-Seethaler Tamás étterem- és ételkritikus, közgazdász, országos kampányok stratégája. Cikkeivel és riportjaival számos szakmai médiumban találkozhattál. Több étterem piaci bevezetésénél segédkezett marketingben, de a már bejáratott vendéglátóhelyek is rendszeresen segítségét kérik. 2006 óta dolgozik a vendéglátásban, először party service cégeknél majd éttermekben és teázóban volt üzletvezető. 2010 óta a SEETHALER-ben, saját cégében dolgozik tanácsadóként. Kívülről-belülről ismeri a vendéglátást, a beszerzéstől kezdve az ételek előállításán keresztül a folyamatok optimalizálásáig.

16:30 - 17:00
3-as terem, Nagyszínpad

Sápi Márton
Influencer-marketing trendek 2019-ben

Vajon influencerekkel tényleg mindent el lehet adni? Hogyan teljesítenek ezek a kampányok? Mik a sikeres influencer együttműködés feltételei? Milyen jövőbe mutató megoldások vannak? És mikor ne alkalmazzunk biztosan véleményvezéreket? Az influencer marketing az elmúlt időszak egyik legnépszerűbb slágertémája, egy dinamikusan fejlődő piac, mely egyre nagyobb szeletet hasít ki a márkák marketingbüdzséjéből. Megvalósult esettanulmányok és a 2019-es trendek bemutatása.

Sápi Márton a Star Network Influencer Ügynökség értékesítési vezetője. A Star Network Influencer Ügynökség 2012 óta segíti a nagy eléréssel rendelkező, véleményvezér videós és közösségi média tartalomgyártókat Magyarországon és segíti elő márkázott együttműködések megvalósulását influencerek és nemzetközi márkák valamint kis- és középvállalkozások között. A Star Network a kreatív koncepció megalkotásától a gyártáson át teljes körű menedzsmentet végez, és a fiatalok körében első számú médiasztárrá váló influencerek mellett már saját márkás tartalmakkal és rendezvényekkel is jelentkezik.

16:10 - 16:30
5-ös terem, Tematikus

Czagány Alexandra
A „WANNABE” élmény – kitől fognak vásárolni a nők 2019-ben?

„Ha a jövőmet akarod, felejtsd el a múltamat!” A női célközönségnek már nem mellébeszélésre, hangzatos reklámszövegekre van szüksége ahhoz, hogy vásároljon. Kevés a legtrükkösebb hirdetésbeállítás, a meggyőző kirakatrendezés vagy a profi marketingszöveg. Ha el akarsz nekik adni, 2019-ben a „WANNABE” élményt is fel kell építened.

Czagány Alexandra kommunikációs szakember, a BRAND TESTER Szervezőiroda tulajdonosa. Olyan rendezvények, kiadványok ötletgazdája, mint a médiadíjas Womanity Fesztivál, a több mint nyolcezer látogatót számláló BRAND TESTER Márkatesztelő Élménypark vagy a FRIDA BERILL Magazinregény országos kiadványa.

17:05 - 17:35
3-as terem, Nagyszínpad

Webáruház trendek 2019-ben + 5 lépés a hatékonyabb konverziónöveléshez

Vitathatatlan, hogy az e-kereskedelem soha nem látott változásokon megy keresztül. Elképesztő, hogy manapság mindössze 3 mp-ünk van arra, hogy meggyőzzük a látogatóinkat. Jó hír azonban, hogy a 2019-ben egyre erősödő versenyben nem feltétlenül a legerősebb fog győzedelmeskedni, hanem az, aki leginkább képes követni a vásárlók igényeinek hirtelen változásait. Éppen ezért az előadás azokba az e-kereskedelmi trendekbe enged betekintést, melyek az előttünk álló évben meghatározzák majd a webáruház-marketingesek mindennapjait. A fő változások mellett egy könnyen másolható ötlépéses stratégián át ismerkedhetsz meg az online vevőszerzés leghatékonyabb eszközeivel - így biztos, hogy azonnali használatra kész konverziójavító ötletekkel térhetsz majd haza.

Pál Judit growth marketing specialista, a konverzió optimalizálás megszállottja - egyben az OptiMonk marketingvezetője. Több mint 6 éves online marketing tapasztalattal a háta mögött, a konverzió optimalizálás mellett a lead generation, a PPC hirdetések, a social media, az analitika és az e-kereskedelem területén is kiismeri magát.

16:35 - 16:55
5-ös terem, Tematikus

Pusztai Ádám
Gamification a marketingben – érdekesebb, addiktívabb, jobban konvertáló kampányok

A játékoknak évezredes előnyük van abban, hogy szórakoztassanak minket és felkeltsék a kíváncsiságunkat. Hogyan használjunk fel játékelemeket arra, hogy jobbá, érdekesebbé tegyük a termékünket, szolgáltatásunkat, kampányainkat? Az előadásban bepillantást nyerhetünk a játékosítás marketingben használható megoldásaiba.

Pusztai Ádám 2014 óta foglalkozik gamificationnel. Azokat a módszereket keresi és tanítja, amelyekkel a játékokból átemelt ötletekkel érdekesebbé, hatékonyabbá teheti a folyamataidat. Ádám a legnagyobb magyar Gamification Facebook-közösség alapítója.

17:00 - 17:20
5-ös terem, Tematikus

Bártfai Balázs
Az online marketing jövője: Marketing automatizálás és perszonalizált kommunikáció gyakorlati megvalósításai

Hamarosan átveszik a robotok az emberek munkáját, hódít a mesterséges intelligencia, de már most is használhatná a céged a marketing automatizációs technikákat. Nem akarod megtanulni és naponta követni az online marketing trendeket? Nem találsz olyan ember vagy céget, aki elvégezné neked a marketing munkát? Úgy érzed több vevőt is ki tudnál szolgálni? A vállalkozásod nagyobb hírnévre és ismertségre vágyik? Akkor a marketing automatizálás, egy jó út lehet a számodra. Ember nélkül, emberek helyett, neked dolgozik minden percben, mert csak egy célja van: elégedett vevőket termelni számodra. Ha imádod a vállalkozásod, de nyűgnek tartod a vevőszerzést, akkor automatizáld le. Megmutatom az előadásomban, hogyan? Ez haladó marketing anyag!

Bártfai Balázs 2004 óta foglalkozik online vállalkozásokkal. Első cégét 15.000 Ft-ból indította el és mára több, mint 4000 ügyfele van. Ráadásul a lehető legunalmasabb és legnehezebb piacon, ahol rengeteg konkurens van, mindegyiknek a vérében van az internet, ráadásul hatalmas az árverseny. Clglt automatizálta, így ha 2 hétre nyaralni megy Ázsiába vagy a Karib térségbe, akkor is ugyan annyit keres. Első könyve 2017-ben jelent meg nyomtatásban, "Tartalommarketing a gyakorlatban" címmel. Abban hisz, hogy a cégvezetőknek nem marketingessé kell képezniük magukat, hanem a saját vállalkozásukban kell egyre jobbá válniuk. Erre pedig egyetlen jó megoldást talált: a marketing automatizálást.

ÜZLETI KAPCSOLATÉPÍTÉS

A nap folyamán három alkalommal nyitja meg kapuit a Networking terem, hogy a Hozzád hasonló gondolkodású vezetők és döntéshozók szervezett kereteken belül ismerkedjenek meg Veled és egymás üzleti partnereivé válhassatok. Akár már a következő héttől indulhat a közös munka!

Partnerünk hazánk vezető networking szervezete. Felkészült csapatuk mindent megtesz azért, hogy elégedetten, több tucat névjeggyel és jóízű beszélgetésekkel gazdagodva távozz a kapcsolatépítés arénájából.

A networking terem igénybevételéhez "Kapcsolatépítő"-jegy szükséges, amely néhány ezer forinttal drágább, mint a hagyományos jegy, ám többletértéke pénzben gyakorlatilag nem fejezhető ki. A tavalyi gyakorlathoz hasonlóan a "Kapcsolatépítő"-jeggyel rendelkezők a párhuzamos előadások hangfelvételét is megkapják, így, miközben új partnerekre találnak, nem maradnak le a másik két, azonos időben tartott előadásról.

SZAKKIÁLLÍTÁS

Találkozz a magyarországi KKV-szakma innovatív, vezető képviselőivel az VI. Magyar Marketing Fesztivál szakkiállításon! 40+ stand: szolgáltatók, gyártók, tanácsadók várnak arra, hogy megmutathassák Neked termékeiket, szolgáltatásaikat és együttműködhessenek Veled és cégeddel 2018-ban.

A belépőjegyed ára részletekben levásárolható a legtöbb kiállítónál, így gyakorlatilag ingyen jöhetsz az egész napos rendezvényre. Tudsz ennél jobb ajánlatot?

Ha az előadások és a networking nem csillapítaná üzleti éhséged, itt garantáltan érdekes beszélgetéseket folytathatsz a felkészült kiállítókkal, és nem csupán ötletekkel, hanem konkrét, együttműködési ajánlatokkal térhetsz haza.

MILLIÁRDOS CÉGEK KLUBJA

Az okos cégvezetők más kárán és más sikeréből tanulnak. A "Milliárdos Cégek Klubja" záróprogram már a kezdetekben nagy sikert aratott, hiszen három olyan, milliárdos árbevételű cég vezetőjével beszélgetünk, akiknek tapasztalatai, tanácsai, tanulságai talán nem is fejezhetőek ki pénzben. Te mit kérdeznél egy milliárdostól? Milyen gyakran van lehetőséged, hogy szemtől szemben ülj egy vérbeli üzletemberrel és tanulj a sikereiből?

Amikor a milliárdosok színpadra lépnek, szinte megáll a levegő...
Légy része Te is ennek az élménynek - bármely jegytípussal!

VIP LOUNGE

A korábbi visszajelzések alapján újratervezett, a tavalyihoz képest ötször nagyobb, 250 m²-es területen berendezett exkluzív különterem azoknak, akik a konferenciákon is a luxust keresik.

A VIP Lounge különterembe csak a VIP belépővel rendelkező vendégeink léphetnek be. A teremben kényelmes ülőgarnitúra, korlátlanul fogyasztható koktélszendvics, pezsgő, szénsavas és rostos üdítők, valamint dedikált hosztesz-személyzet gondoskodik arról, hogy VIP vendégeink a lehető legnagyobb kényelemben töltsék el idejüket. Tárgyalhatnak partnereikkel, más fesztiválozókkal, dolgozhatnak laptopjukon vagy egyszerűen kellemes zene mellett relaxálhatnak.

A VIP Lounge belépéshez vásárolj "VIP belépőt", amely mellé 6 hónapos Piac és Profit előfizetést + az előadások MP3 felvételét és még sok más kiváltságot adunk.

HELYSZÍN

1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Lurdy Konferencia Központ

Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és minden igényt kielégítő éttermi szint.

Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban az első 3 óra ingyenes, illetve a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően tovább 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban az első 2 óra díja 100 Ft, ezt követően óránként 100 Ft a parkolási díj.

JEGYÁRAK

Fesztiválozójegy

Egész napos program TOP-előadásokkal

17.900 Ft

Early bird kedvezmény 12.31-ig: 14.900Ft

Kapcsolatépítőjegy

Fesztivál jegy + Kapcsolatépítő jegy

21.900 Ft

Early bird kedvezmény 12.31-ig: 18.900Ft

VIPjegy

Kapcsolatépítő jegy + VIP Lounge belépés

29.900 Ft

Early bird kedvezmény 12.31-ig: 26.900Ft


2019.01.31.
Találatok száma: 7

Continental Hotel Budapest**** Superior

Continental Hotel Budapest**** Superior

CONTINENTAL HOTEL BUDAPEST****SUPERIOR - A négycsillagos design hotel Budapest történelmi belvárosában a szecesszió és a modern belsőépítészet elemeiből kialakított egyedi saját stílust sugároz. A szálloda 272 szobája - ebből 13 lakosztály - szélessávú internet elérhetőséggel, személyre szabott és ... Bővebben


Jagelló Business Hotel***

Jagelló Business Hotel***

A kitűnő elhelyezkedésű Jagelló Business Hotel a budai üzleti negyedben található, az M1-es és M7-es autópályák és a Budapest Congress és World Trade Center közelében. Budapest budai oldalán, a 12. kerületben zöld környezetben várja vendégeit budapesti üzleti hotelünk 24 modern szobával. A szobák ... Bővebben


Szállás Budapest Belvárosban (V. kerület)

Szállás Budapest Belvárosban (V. kerület)

Luxus kényelem a belváros szívében, 50 méterre a Vörösmarty tértől! Budapest 5. kerületének közepén,a Dunától pár perc sétára 2, 4, 6 fős teljesen felszerelt apartmanokkal várjuk! Központi elhelyezkedésű, mégis csendes, ideális pihenőhely egy hosszú, városnézéssel töltött nap után. Egyedi design, ... Bővebben


Hotel Sofitel Budapest Chain Bridge

Hotel Sofitel Budapest Chain Bridge

Luxus hotel Budapest szívében, a Duna partján. A hotelben 350 légkondicionált szoba, melyből 54 lakosztály, áll a vendégek rendelkezésére, csodálatos kilátással a Lánchídra és a várra. Bővebben


Anna Hotel*** Budapest

Anna Hotel*** Budapest

Az Anna Hotel Budapest a XI. kerületében, idilli környezetben helyezkedik el. A hotelt körülölelő gyönyörű kertnek köszönhetően vendégeink a béke szigetén érezhetik magukat, a főváros hangos forgatagától néhány perc távolságban. A hotel a főváros egyik legújabb szállodája és nyitása óta célja, hogy ... Bővebben


Danubius Hotel Gellért

Danubius Hotel Gellért

Budapest egyik legszebb szecessziós épülete a Duna-parton, a Gellért-hegy lábánál. A híres Gellért Fürdőhöz közvetlenül csatlakozó patinás szálloda hangulatos belső terekkel nyújt kényelmet és kikapcsolódást. Ki sem kell tennie a lábát a szállodából, hogy megtapasztalja a világhírű Gellért fürdő ... Bővebben


Prestige Hotel**** Superior Budapest

Prestige Hotel**** Superior Budapest

A Budapest belvárosában 2015 áprilisában megnyílt Prestige Hotel Budapest visszaidézi a boldog békeidőket. A nagypolgári épület a 19. századból Hild József építész munkáját dicséri, aki a reformkor és a klasszicizmus legnagyobb alakjaként vonult be a történelembe. Csodálatos építészet és isteni ... Bővebben




A SZERVEZŐK AZ IDŐPONT ÉS A PROGRAMVÁLTOZTATÁS JOGÁT FENNTARTJÁK!


Országos Széchenyi Könyvtár


Szállásra van szüksége? Foglaljon online!
KAPCSOLATFELVÉTEL, ELÉRHETŐSÉGEK
Gyors választ szeretne? Telefonáljon!
További információt kér? Írjon levelet!
Pontos cím, geokód, térkép
További információra lenne szüksége?
Szívesen segítünk, forduljon szerkesztőségünkhöz!
Információkérés a szerkesztőségtől itt
A PROGRAMGAZDA AZ IDŐPONT ÉS A PROGRAMVÁLTOZTATÁS JOGÁT FENNTARTJA!
Pontatlanságot talált? Itt jelezze nekünk!

Országos eseménynaptár

KeSzeCsüSzoVa
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
MEGADOTT INTERVALLUMBAN:
-TÓL -IG

Legjobb élmények

Magyar Nemzeti Múzeum - interaktív múzeum látogatás
Nézze meg Budapestet az Óriáskerékről! Felejthetetlen látvány, kihagyhatatlan élmény!
Cápás állatkertünkben egy látványalagútban csodálhatják meg a tigris-, és barna cápákat.
A vezetés élménye! Várjuk a Közép-Európában egyedülálló autóverseny szimulátor központunkban!
Csobbanjon velünk a Dunába! Kétéltű buszos városnézés Budapesten.
12.000 feletti
követő
Csatlakozz Facebook közösségünkhöz, hogy
az elsők között értesülj a legjobb programokról!
több mint 17.000
program
Iratkozz fel hírlevelünkre
a kimondottan neked javasolt élménykínálatokért!
1.000 feletti
online jegy
Ne töltsd az időt sorban állással!
Vásárold meg nálunk előre a jegyedet!

Megyék

Tájegységek


© 2007-2019 PROGRAMTURIZMUS - Magyar TourMix Kft.
Gemius
Interticket