Műcsarnok Filmkör 2020
Bál a NŐNAP jegyében a Budapest Marriott Hotel Báltermében
Bál a NŐNAP jegyében a Budapest Marriott Hotel Báltermében
Golf Napok! Jelentős akcióval várjuk márkakereskedésükben.
Golf Napok! Jelentős akcióval várjuk márkakereskedésükben.
Szeretettel hívjuk és várjuk a Várkert Bazár programjaira Budapesten!
Szeretettel hívjuk és várjuk a Várkert Bazár programjaira Budapesten!
Páratlan wellness élmények - korlátlan fürdőbelépővel! Irány Gyopárosfürdő!
Páratlan wellness élmények - korlátlan fürdőbelépővel! Irány Gyopárosfürdő!
Wellness pihenés a Tisza-tónál - Fedezze fel velünk a Tisza-tó élővilágát és pihenjen nálunk!
Wellness pihenés a Tisza-tónál - Fedezze fel velünk a Tisza-tó élővilágát és pihenjen nálunk!
Nőnapi programokra hívjuk, várjuk!
Nőnapi programokra hívjuk, várjuk!

Műcsarnok Filmkör 2020

2020.02.19. - 06.10.

A Műcsarnok Filmkör 2020 tavaszi sorozata.

A Műcsarnok Filmkör 2020 tavaszi sorozata

AZ ÚT | Sorozatszerkesztő: Cieklinski Sándor

2020. február 19., szerda 18 óra
Alekszej German: Ellenőrzés az utakon (Proverka na dorogakh, 97 perc, 1971)
Előadó: Szilágyi Ákos

Alekszej German 1970-ben készült, de cenzurális okokból csak 1985-ben bemutatott első filmje háborús film, de szinte minden hiányzik belőle, amely egy műfaji háborús filmben megtalálható: mindenekelőtt maga a háború, mint hadigépezetek, frontok, vezérkarok és személytelen tömegek látványos összecsapása. Germant a háború mint világállapot érdekli: mint egyetemes hajléktalanság, mint az otthontól, háztól, biztonságtól fosztottság mindennapisága, mint örök kitaszítottság, állandó úton levés és út közben élés. A modern totális háború emberi arculata, erkölcsi dimenziója már csak a háború mellékszínterein, perifériáján tárul fel, nem a harctereken. A totális háború a civil lakosság permanens terrorizálásával, a népirtás változatos gyakorlatával eltörölte a frontot és a hátországot addig elválasztó határt, és a reguláris katona mellett létrehozta az irreguláris harcos, a partizán új típusát és hadviselési módját. Földönfutók, kibombázottak, megtorlások elől menekülők, szökött katonák, hadifoglyok és a közülük kikerült partizánok lepik el az utakat. A partizán mindig úton van, az úton levés az életformája: mindig tovább kell állnia, készen a menekülésre, a visszavonulásra. Mindenütt ott van, és sehol sincsen, lecsap és eltűnik. Egyfajta rejtőzködő, nomadizáló életet folytat, melynek katonai célja a megszálló, túlerőben lévő ellenség életének megnehezítése, katonai terveinek hátráltatása, céljainak meghiúsítása. De a háborús világállapotban nemcsak úton van mindenki − civil, partizán, hadifogoly és reguláris katona −, hanem válaszúton is: az élet és halál közötti választás az erkölcsi életben maradás és az erkölcsi megsemmisülés közötti választást is jelenti. German filmje egy ilyen válaszút története. A címében szereplő „ellenőrzés” nem az utakon zajló katonai ellenőrzésre, hanem a próbatételre utal. Így tették próbára, így „ellenőrizték” a partizánok azokat az orosz katonákat, akik a háború elején fogságba kerülve a biztos halál helyett beálltak a német hadsereg segédcsapataiba szolgálni, később pedig innen a partizánokhoz próbáltak átszökni. A filmben egy ilyen szökevény ellenőrzése zajlik az utakon. Hűségét azzal kell bizonyítania, hogy egy országúti rajtaütés során német katonát öl.
(Szilágyi Ákos)

2020. február 26., szerda 18 óra
Tommy Lee Jones: Melquiades Estrada három temetése (The Three Burials of Melquiades Estrada, 121 perc, 2005)
Előadó: Báron György

A hetvenes években, elsősorban Segio Leone grandiózus összefoglalója, a Volt egyszer egy vadnyugat után a legamerikaibb filmműfaj, az Újvilág eredetmítoszát megfogalmazó western halálát jósolták. Tetszhalálnak bizonyult: a vadnyugati film, amit André Bazin a „par excellence amerikai filmnek” nevezett, s ami szerinte olyan titkot őriz, ami azonos a mozi titkával, túlélni látszik a múló divatokat, új és új formában támad fel. Ebben az újjászületésben, számos fontos alkotó és mű mellett, nagy szerepet játszott Hollywood két veterán színészikonja: Clint Eastwood az Oscar-díjjal és Golden Globe-bal jutalmazott Nincs bocsánattal, majd Tommy Lee Jones a Cannes-ban díjazott Melquiades Estrada három temetésével. Két idős nagy művész, mert a western nem a hebehurgya fiatalok műfaja. Lassú, méltóságteljes mozi, ami soha nem az erőszakról szól, hanem az igazságról. A koros hősök már szögre akasztanák a puskát, de még egyszer, utoljára elő kell venni, s lóra kell pattanni, hogy helyreálljon a világ rendje. „Valaki egyszer csak berúgja a kocsmaajtót, ennyi” – mondta róluk Godard.

2020. március 4., szerda 18 óra
Giuseppe Tornatore: Mindenki jól van (Stanno tutti bene, 118 perc, 1990)
Előadó: Cieklinski Sándor

Matteo Dureo egy özvegy idős férfi, teljesen egyedül él Szicíliában, gyermekei a szigetről mind átköltöztek Olaszország északabbra fekvő nagyvárosaiba. Családi ünnepségre hivatalosak a szülői házhoz, de az öreg hiába készül, valami mindegyiküknél közbejön, a találkozó elmarad. Az apa végül úgy dönt, felkerekedik és sorra meglátogatja őket. Amint kimozdul legszűkebb környezetéből, Matteo egy számára nagyon idegen világgal kénytelen találkozni az emlékeiben őrzött hajdani Itáliához képest.  A gyermekeivel és életükkel kapcsolatban is illúziókkal teli képet alakított ki önmagában, a hosszú út során ezek a vágyképek, élethazugságok egyszerre szembesülnek is a valósággal és próbálják meg elhárítani azt maguktól. Tornatore varázslatos mozija a már negyedik évtizede a színészi pályán alkotó Marcello Mastroianni egyik legjelentősebb jutalomjátéka.

2020. március 11., szerda 18 óra
Dárday István - Szalai Györgyi: Jutalomutazás (81 perc, 1974)
Előadó: Gelencsér Gábor

A Jutalomutazásaz 1970-es évek egyik meghatározó irányzatának, a Budapesti Iskolának a nyitódarabja. Fikciós dokumentumfilmként, avagy dokumentarista játékfilmként az irányzat a fikciós és a dokumentarista forma ötvözésére törekszik, s ezzel egy új, a játék- és a dokumentumfilmek közé pozicionálható filmtípust hoz létre. A legtöbbször a valóságból merített történetet civil szereplők játsszák el, rögtönzött dialógusokkal, természetes gesztusokkal. A játékfilmekhez képest e filmek „fésületlensége” talán furcsának hathat, ám mindezért kárpótol a jelenetekből áradó hitelesség. A Jutalomutazásráadásul ezzel a módszerrel a Kádár-korszak lényegi, ám nehezen tetten érhető hatalomgyakorlási technikáját képes megragadni: a paternalizmust.

2020. március 18., szerda 18 óra
Sofia Coppola: Elveszett jelentés (Lost in Translation, 104 perc, 2003)
Előadó: Barkóczy Janka

A fiatal Charlotte és a középkorú színész, Bob egy tokiói luxusszállóban találkoznak. Japán ismeretlen világa minden értelemben kimozdítja őket a komfortzónájukból, de a köztük szövődő barátság segíthet abban, hogy kezeljék a helyzetet. Sophia Coppola filmje a jelentés problémáját többféle megvilágításban is megmutatja, a nyelvi jelentéstől az identitás fogalmáig és az emberi kapcsolatok folyamatosan változó, nehezen meghatározható minőségéig. A film főszerepeit két nagyszerű színész, Scarlett Johansson és Bill Murray játssza, akik finom színészi eszközeikkel a legbonyolultabb kérdéseket is könnyedén és élvezetesen képesek felvezetni.

2020. március 25., szerda 18 óra
Martin Scorsese: Lidérces órák (After Hours, 97 perc, 1985)
Előadó: Varga Zoltán

Martin Scorsese ugyan nem a komédia királya, a Lidérces órák című 1985-ös filmje mégis az enyhén szürreális, abszurdba hajló, olykor kafkai hangvételű humor mesterműve. Atmoszférája olyan lázálmokéhoz hasonlatos, amelyekben az álmodó azon igyekszik, hogy eljusson valahová, ám minden egyes lépése ahelyett, hogy egyre közelebb vezetné céljához – egyre távolabb sodorja attól. A Lidérces órák főhősét, a programozó Pault magányos estéi egyikén egy randi lehetősége mozdítja ki hétköznapjai szürkeségéből és komfortzónájából éppúgy, mint lakásából. New York bohém negyedébe tett útja azonban a legkevésbé sem úgy alakul, ahogyan képzelte. Hogyan lesz az ártalmatlan, visszahúzódó átlagemberből a tévedések fekete komédiájában betörőnek hitt űzött vad? Főhősünk élete legszerencsétlenebb éjszakáját fogta ki, vagy ezen a környéken mindenki futóbolond? „Meglelé-e” Paul a haza vezető utat? Griffin Dunne felejthetetlen alakítást nyújt Paul Hackett szerepében, Scorsese pedig a Lidérces órákkal elnyerte a Cannes-i Filmfesztivál legjobb rendezőnek járó díját.

2020. április 1., szerda 18 óra
Aki Kaurismäki: Leningrad Cowboys menni Amerika (Leningrad Cowboys Go America, 89 perc, 1989)
Előadó: Báron György

Jonathan Rosenbaum, a neves amerikai kritikus úgy látja, Aki Kaurismäki száraz, katasztrófahumorú stílusa, amelyre bármely filmje első három percében tévedhetetlenül ráismerünk, „a finn tangó, a töméntelen mennyiségű tömény vodka, a végtelen hosszú nyári napok és a végtelen hosszú téli éjszakák egyenes következménye”, vagyis mélyen gyökerezik a finn kultúrában és klímában. Ehhez Kaurismäki csak annyit tesz hozzá, hogy „bizonyos szempontból mi is egy kicsit oroszok vagyunk”. Ebben a közös nevező alighanem „a töméntelen mennyiségű tömény vodka”, ami némi magyarázatot ad arra, hogy egy ennyire mélyfinn zenekar, amely Amerikát akarja meghódítani, miért leningrádinak nevezi magát. Ha ehhez még hozzávesszük, hogy a Kaurismäki-fivérek, Aki és Mika helsinki kocsmáját Moszkvának hívják, máris képben vagyunk. Innentől elég, ha elkísérjük a világ legőrültebb lakodalmas rockbandáját tengerentúli turnéjára, még bele sem csapnak a hamis húrokba, elég csak a tűhegyes cipőjükre és az ennél is hegyesebbre pitralonozott sérójukra néznünk, s máris a rajongóikká válunk. Egyszer nálunk is felléptek, pont olyanok voltak, mint a filmen, vagyis a Leningrad Cowboys menni Amerika sültrealista mozi.

2020. április 8., szerda 18 óra
Luis Buñuel: Nazarín (94 perc, 1958 )
Előadó: Mátyás Péter

A vallásgyalázónak tartott Bunuel „mexikói korszakának” mintegy metszéspontján egy talányosan vallásos, hívő filmet alkotott. Nazarín mindenkinek segítséget ígér, amerre jár, jót cselekszik, de a jó cselekedetei nyomán szörnyű bajok zúdulnak mindenkire. „A Mexikóban rendezett filmjeim közül a Nazarín az egyik kedvencem. Egyébként elég jól fogadták. A cannes-i fesztiválon megkapta a Katolikus Egyház Díját is, ám Jacques Prévert, ez a makacs istentelen a sajnálkozását fejezte ki, hogy papot választottam filmem főhőséül. Az ő szemében minden pap megvetésre méltó.” (Luis Buñuel)

2020. április 15., szerda 18 óra
Stanley Kubrick: 2001 – Űrodüsszeia (2001: A Space Odyssey, 141 perc, 1968)
Előadó: Hirsch Tibor

Kubrick sci-fi klasszikusa az a film, ami után a műfajnak, sőt a jövőről való filmes gondolkodásnak általában, változnia kellett. Először is: az a szépség és technikai igényesség, amivel a rendező dolgozott, innentől kezdve mércét állít föl minden utána születő tudományos-fantasztikus mozgókép számára. De ez csak a forma. Másodszor, ami a tartalmat illeti: újra és újra visszaidézhető, hová jutottunk, hol tartunk most, ha számon kérve megidézzük a hatvanas évek fejlődéssel-haladással kapcsolatos optimizmusát, és mindazt, ami a tudomány akkor – többek között éppen ezen a filmen keresztül – 2001-re ígért. Harmadszor: az Űrodüsszeia az egyik legkorábbi mozidarab, mely megmutatta, hogy a sci-fi alkalmas az emberiség jövőjéről, az univerzum születéséről, sőt magáról a gondviselésről sokértelmű allegóriát hordozni, teli olyan vizuális és dramaturgiai szimbólumokkal, melyek megfejtése ötven esztendeje minden filmszerető rejtvényfejtőnek kihívás.

2020. április 22., szerda 18 óra
Barbara Loden:  Wanda  (102 perc, 1970)
Előadó: Nagy V. Gergő

Vannak rendezők, akiknek csak egy dobásuk van, de tudnak élni vele: Charles Laughton (A vadász éjszakája), Jean Genet (A szerelem dala) vagy Hu Bo (Egy elefánt csendben ül) első és egyetlen munkájukkal rögvest történelmet írtak. Elia Kazan éteri szépségű felesége, a fiatalon meghalt Barbara Loden szintén csak egy filmet készített, ami 1970-ben díjat nyert a Velencei Filmfesztiválon – majd mélyen elmerült a feledés ködében, hogy aztán harminc évvel később protofeminista kultuszműként, az új amerikai film kulcsdarabjaként, sőt, talán minden idők egyik legnagyobb független mozijaként bukkanjon fel onnan. Marguerite Duras, Isabelle Huppert és korunk legnagyobb kritikusai kiáltották világgá, hogy a copfos családanya vándorlása Pennsylvania szépséges senkiföldjén a mozgókép egyik legszentebb diadala: törékeny és megrendítő mestermű a normális élet elutasításáról, és arról a különös, szomorú lebegésről, amit a semmi felé sodródva érezhet az ember.

2020. április 29., szerda 18 óra
Ridley Scott: Párbajhősök (The Duellists, 95 perc, 1977)
Előadó: Cieklinski Sándor

Ridley Scott igazi mesterremekkel debütált, amikor elkészítette első nagyjátékfilmjét. A Joseph Conrad regényéből készült adaptációban ragyogó a cselekményvezetés és a színészi játék, igényes a korrajz és gyönyörűen fényképezett a mű minden perce. A 19. század elején játszódó történetben két francia tiszt sorsa hosszú évekre összefonódik, egy párbajsorozat gyökeresen átalakítja életútjukat. Gabriel Feraud lobbanékony, rátarti katona, megszállott bosszúvágy fűti Armand d'Hubert ellen egy becsületbeli ügy miatt. Élet-halál harcuk stációit követve a nézők megérthetik úgy a háborúk, mint két férfi egymás közötti küzdelmének írott és íratlan szabályait, paradoxonjait, a vérontás lehetségesen nemes és biztosan nemtelen aspektusait, értelmét és értelmetlenségét.

2020. május 6., szerda 18 óra
Nadine Labaki: Kafarnaum – A remény útja (Capharnaüm, 121 perc, 2018)
Előadó: Baranyai Béla

A tizenkét éves Zain beperelte a szüleit azért, mert megszületett.
A Bejrútban élő Zain elképesztő szegénységben él szüleivel és öt testvérével. Iskolába nem jár, a család szűkös megélhetéséhez úgy próbál hozzájárulni, hogy besegít egy szatócsnak. Amikor a szülei húgát néhány csirkéért „feleségül” adják ehhez a kereskedőhöz, Zain fogja magát, és megszökik. Munkát keresve találkozik az etiópiai Rahillal, aki megkéri őt, hogy vigyázzon addig egy éves fiára, amíg ő dolgozik. Egy nap azonban Rahil nem jön haza. Zain a gyereket magával hurcolva úgy próbálja megtalálni az anyát, hogy közben mindkettőjük megélhetéséről is gondoskodnia kell.
Nadine Labaki libanoni rendező legújabb filmje olyan mélyre ránt, hogy az már a film műfaji határait feszegeti.

2020. május 13., szerda 18 óra
Percy Adlon: Bagdad Café (Out of Rosenheim, 87 perc, 1987)
Előadó: Barkóczy Janka

A bajor turista házaspár Las Vegasba tart, azonban az út során valamin összekapnak. Jasmin faképnél hagyja férjét és egyedül vág neki az ismeretlennek. A kietlen tájon kóborolva betéved egy lepusztult bisztróba, melyet a megfáradt Brenda működtet. A találkozás mindkét nő életét alaposan megváltoztatja, és a Bagdad Café egyre népszerűbb lesz a környéken. Percy Adlon filmje sok humorral és mély emberismerettel beszél az előítéletekről, hősei hétköznapiak, mégis különlegesek. Egy Magyarországon ritkán látható film, amely a német rendező szemüvegén keresztül mutatja meg az Egyesült Államokat.

2020. május 20., szerda 18 óra
Orson Welles: Aranypolgár (Citizen Kane, 115 perc, 1941)
Előadó: Hirsch Tibor

Orson Welles Aranypolgára filmtörténeti mérföldkő. Vállalva a képzavart: olyan film, melynek köpönyegéből a filmes modernizmus megannyi kelléke, és az ezekért felelős alkotói bújtak később elő, a mélységélességi kamerahasználattal elővarázsolt képi szimbólumoktól a dokumentarista filmbetétekig, az azonosíthatatlan indítékú, célját vesztő hőstől az enigmatikus befejezésig, a szerzői kézjegytől a műfajokkal való játékig. Ez utóbbinál megengedve, hogy az Aranypolgár a film noir illékony keretébe is illeszkedik ugyan, de onnan igazi különlegességként ki is lóg, ahogy persze máshonnan is. 

És természetesen nagy jelentősége van ennek a filmnek egy olyan filmcsináló zseni szomorú életművében, aki saját magáról mondta keserű öniróniával: „A csúcson kezdtem, és keményen dolgoztam rajta, hogy lejjebb jussak az úton.” A csúcs itt éppen az Aranypolgárt jelenti. Az „út lefelé” pedig a bőréből kibújni képtelen, ab ovo szerzői filmes elkerülhetetlen sorsát Hollywoodban.

2020. május 27., szerda 18 óra
Agnés Varda: Arcélek és útszélek (Visages villages / Faces Places, 89 perc, 2017)
Előadó: Margitházi Beja

A két tucat rangos filmdíjjal jutalmazott, Cannes-ban és az Oscar-gálán is kiemelt Arcélek és útszélek egy rendhagyó utazás és barátság története. JR és Agnés Varda, a két vérbeli fotós találkozásában van valami szükség- és sorsszerű: a 33 éves tornacipős-napszemüveges srácot és a válláig érő, színes-virágos ruhákat és táskákat kedvelő, humorát komótosan adagoló 89 éves Vardát ugyanaz a motor hajtja – a hétköznapi élet és történetek iránti lankadatlan érdeklődés, valamint az improvizációba vetett hit és szikrázó kreativitás, amivel mindez a kezeik között művészetté válik. Kettejük sajátos hangulatú road-dokujában újrajátszódik az, ami a vándorfotográfusok korában: a fotózkodás eseményszámba megy, összegyűl a helyiek apraja-nagyja, előkerülnek a régi családi fényképek és beindul a közös sztorizás. Az elkészült, óriásplakát méretű portrék nem reklámoznak semmit és nem népszerűsítenek senkit, mégis különös örömet okoznak – Varda több dokumentumfilmjéhez hasonlóan a semmi különöset nem csináló, hétköznapi emberek élete és munkája előtt tisztelegnek, megörökítve a közelhajlás gesztusát és a triviális, mulandó részletek iránti olthatatlan kíváncsiságot.

2020. június 3., szerda 18 óra
Steven Spielberg: Párbaj (Duel, 85 perc, 1971)
Előadó: Mátyás Péter

Spielberg road-movie-jában egy David Mann nevű embert, aki valahonnan valahová tart kocsijával, az országúton üldözőbe vesz egy tartálykocsi, láthatóan azzal a céllal, hogy megölje. A film cselekménye a férfi és a tartálykocsi életre-halálra menő küzdelme. A rendező újítása, hogy végig nem árulja el, a tartálykocsi miért akarta elpusztítani hősünket, sőt azt sem tudjuk meg soha, ki vezeti a teherautót. Spielberg a teljes filmet feldolgozta storyboard-okban, mint egy óriás képregényt. „Az volt a kihívás, hogy egy kamionból Godzillát csináljak. Amolyan Godzilla kontra Bambi volt ez” – mondta.

2020. június 10., szerda 18 óra
Federico Fellini: Országúton (La strada, 110 perc, 1954)
Előadó: Cieklinski Sándor

Zampano vándorló erőművész, aki magához vesz egy, a családja számára terhes, ügyefogyott lánykát. Gelsomina élete innentől kezdve pusztán arra korlátozódik, hogy szolgálja a mutatványost és próbálja valahogy elviselni a férfi magának való, durva természetét. Ő is megismeri azonban a Bolondot, és a bohóc hatására lassan minden átalakul hármójuk sorsában. A történetbe sodort költészet és érzelmek, a tökéletes színészi munka, a muzsika vagy a képek mágiája hordozzák a titkot? Akárhogy is, Fellini klasszikusa örökre a filmtörténet egyik legszebb alkotása marad.
„Az Országúton a magányról szól, meg arról, hogyan érhet véget az egyedüllét, ha az ember igazi kapcsolatot teremt egy másikkal. A férfi és a nő, akik rátalálnak erre a kötelékre, néha látszólag egyáltalán nem illenek egymáshoz, a lelkük mélyén mégis szövetségesek.” (Federico Fellini)

A programon meglévő Műcsarnok Baráti kör tagsági kártyával, vagy aznapi kiállítási belépőjeggyel lehet részt venni.

Forrás: Szervezők


2020.02.19. - 2020.06.10.
További ajánlataink

2020.02.18. - 2020.04.05. Műcsarnok programok 2020
Találatok száma: 5

Hotel Memories Budapest**** Rumbachspace Event & Conference

Hotel Memories Budapest**** Rumbachspace Event & Conference

A Hotel Memories Budapest**** 2018 októberében nyitotta meg kapuit, később 2019-ben pedig 4 rendezvényhelyszínnel bővült. A hotel a VII. kerület szívében, a Dohány utcai Zsinagógától 30 méterre, a Deák Ferenc téri metrómegállótól pedig 100 méterre található a Wesselényi utcában található. Bővebben

Kiemelt partner

Continental Hotel Budapest**** Superior

Continental Hotel Budapest**** Superior

CONTINENTAL HOTEL BUDAPEST**** SUPERIOR - A négycsillagos design hotel Budapest történelmi belvárosában a szecesszió és a modern belsőépítészet elemeiből kialakított egyedi saját stílust sugároz. A szálloda 272 szobája - ebből 13 lakosztály - szélessávú internet elérhetőséggel, személyre szabott és business ... Bővebben

Kiemelt partner

Hotel Sofitel Budapest Chain Bridge

Hotel Sofitel Budapest Chain Bridge

Luxus hotel Budapest szívében, a Duna partján. A hotelben 350 légkondicionált szoba, melyből 54 lakosztály, áll a vendégek rendelkezésére, csodálatos kilátással a Lánchídra és a várra. Bővebben

Kiemelt partner

Anna Hotel*** Budapest

Anna Hotel*** Budapest

Az Anna Hotel Budapest a XI. kerületében, idilli környezetben helyezkedik el. A hotelt körülölelő gyönyörű kertnek köszönhetően vendégeink a béke szigetén érezhetik magukat, a főváros hangos forgatagától néhány perc távolságban. A hotel a főváros egyik legújabb szállodája és nyitása óta célja, hogy ... Bővebben

Kiemelt partner

Danubius Hotel Gellért

Danubius Hotel Gellért

Budapest egyik legszebb szecessziós épülete a Duna-parton, a Gellért-hegy lábánál. A híres Gellért Fürdőhöz közvetlenül csatlakozó patinás szálloda hangulatos belső terekkel nyújt kényelmet és kikapcsolódást. Ki sem kell tennie a lábát a szállodából, hogy megtapasztalja a világhírű Gellért fürdő jótékony ... Bővebben

Kiemelt partner



A SZERVEZŐK AZ IDŐPONT ÉS A PROGRAMVÁLTOZTATÁS JOGÁT FENNTARTJÁK!

Kapcsolódó témák:

Kiemelt események

Kiemelt ajánlatok

Műcsarnok programok 2020
Műcsarnok programok 2020
  • Budapest
  • XIV. kerület
2020.02.18. - 04.05.

Közeli ajánlatok

Spa csomag Budapest, egész napos fürdőzés a Széchenyi Fürdőben
Spa csomag Budapest, egész napos fürdőzés a Széchenyi Fürdőben
  • Budapest
  • XIV. kerület
2020. február 17. 10:00
Magyar Írószövetség programok 2020
Magyar Írószövetség programok 2020
  • Budapest
  • VI. kerület
2020.02.20 18:00 - 20:00
Szépművészeti Múzeum programok 2020
Szépművészeti Múzeum programok 2020
  • Budapest
  • XIV. kerület
2020. február 21 - 22.

Hasonló ajánlatok

Balatonfüredi kulturális programok 2020
Balatonfüredi kulturális programok 2020
  • Balatonfüred
2020.01.01. - 12.31.

Érdemes felkeresni!

Széchenyi Gyógyfürdő és Uszoda
Széchenyi Gyógyfürdő és Uszoda
  • Budapest
  • XIV. kerület
Ádám Villa rendezvényközpont
Ádám Villa rendezvényközpont
  • Budapest
  • VII. kerület
Benczúr Ház Kulturális Központ
Benczúr Ház Kulturális Központ
  • Budapest
  • VI. kerület

Szállásra van szüksége? Foglaljon online!
Pontos cím, geokód, térkép
A PROGRAMGAZDA AZ IDŐPONT ÉS A PROGRAMVÁLTOZTATÁS JOGÁT FENNTARTJA!
Pontatlanságot talált? Itt jelezze nekünk!
Kevés az információ?
Ha valamit nem talál, további információkat kérhet szerkesztőségünktől.
Információkérés

Országos eseménynaptár

KeSzeCsüSzoVa
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 1
MEGADOTT INTERVALLUMBAN:
-TÓL -IG

Online jegyvásárlás

Kiemelt események