Ha majális, akkor Budapest Feszt és Városliget!
Ha majális, akkor Budapest Feszt és Városliget!
A tájházak és szabadtéri múzeumok izgalmas, színes programokkal tárják ki kapuikat!
A tájházak és szabadtéri múzeumok izgalmas, színes programokkal tárják ki kapuikat!
Ezernyi pünkösdi élmény a Balaton parton! Várjuk Siófokon!
Ezernyi pünkösdi élmény a Balaton parton! Várjuk Siófokon!
Mézesvölgyi Nyár 2024 - Pest megye legnagyobb nyári szabadtéri színházi fesztiválja
Mézesvölgyi Nyár 2024 - Pest megye legnagyobb nyári szabadtéri színházi fesztiválja
Aktív wellness pihenés a Tisza-tónál - Fedezze fel velünk a Tisza-tó élővilágát és pihenjen nálunk!
Aktív wellness pihenés a Tisza-tónál - Fedezze fel velünk a Tisza-tó élővilágát és pihenjen nálunk!
Tavaszi programajánló online jegyvásárlási lehetőséggel
Tavaszi programajánló online jegyvásárlási lehetőséggel

Gyakori tévhitek a weboldal fejlesztés kapcsán

A legtöbb vállalkozó beleesik néhány tévhit csapdájába, hiszen lássuk be, akad belőlük bőven. Talán azt már sikerült elfogadni, hogy a weboldal fejlesztés, mint “feladat” nem tekinthető egy befejezett folyamatnak, de azért jócskán vannak még félreértések, melyek tisztázásra szorulnak.

A fejlesztés után jöhet a marketing?

Rengeteg cégvezető fejében él az elképzelés – sajnos tévesen – miszerint a fejlesztést követően el is kezdhetünk foglalkozni a marketinggel. Az igazság az, hogy már a tervezés, kivitelezés folyamatában gondolni kell rá, különben hogyan lehetne üzleti fókuszú a kész honlap?

Ez a félreértés valószínűleg abból fakad, hogy egy fejlesztő nyilván a kész munkáért kapja meg a pénzét, azonban egy marketing ügynökség célja, hogy az ügyfélnek profitorientált oldala legyen, amely jól teljesít, tehát hosszú távra terveznek. Amennyiben szeretnénk komoly versenyelőnyre szert tenni, bízzuk a weboldal fejlesztést a 7Blog full-stack ügynökségre.

Manapság muszáj a marketingre is figyelni, nem elég a mutatós, könnyen használható weboldal a sikerhez. Ráadásul egy eredményeket nem hozót sokszor nem éri meg elkezdeni “átépíteni”, helyette olykor célravezetőbb a nulláról felhúzni egyet. Ismerjük a mondást, vagyis tudjuk milyen “kupacból” pénztermelő gépezetet nem igen lehet létrehozni.

A másik komoly probléma, hogy a vállalkozó gyakran nincs is tisztában a céljaival, pedig a weboldalnak a rendeltetéséről már a kezdetekben dönteni kell. A “legyen valami” nem a helyes hozzáállás, hisz mégiscsak pénzt szeretnénk termelni általa.

Hol maradnak az eredmények?

El is érkeztünk egy másik gyakori tévhithez, amely szerint, amint elkészült a profitorientált gépezet, máris hoznia kell az eredményeket. A valóságban ez nem így működik, ugyanis időbe telik, amíg értékelhető forgalom érkezik az oldalra, nem beszélve a tartalmakról; két nap alatt nem lesz rajta tetemes mennyiségű, kiváló szakmai minőségű cikk. Az pedig, hogy adott cégnél mely attribúciós modell működik, szintén hosszabb időt vesz igénybe.

Az eredmények jönnek, amint a folyamat is halad, a weboldal látogató- és tartalombázisa is növekszik, épül. Gondoljunk rá úgy, mint egy fogászati beavatkozás megtervezésekor: látatlanban a szakember nem fogja megmondani, hogy milyen kezelés válik szükségessé, de amint jobban megismeri a helyzetet, kialakul az eljárási terv.

A tanulság tehát, hogy ne várjunk azonnali konverziót. A profi online jelenlét nem egyenlő az elkészült weblappal, az élesített közösségi média felületekkel.

Kell egyáltalán weboldal?

Még manapság is gyakran hallani efféle kérdéseket, sajnos vállalkozók szájából. Ideje leszámolni ezzel a tévhittel is. Nem egyedül az online bizniszeknek van szüksége weboldalra. Ez nem egy szép, mutatós felület, amit néha megcsodálunk, hanem valamilyen célt szolgál.

Szolgáltatás alapú vállalkozásoknál is valahol be kell csatornázni az ügyfeleket – még akár egy szépségszalonba is – nem csupán az online webshopok esetében égető kérdés.


Kiemelt ajánlatok

Országos eseménynaptár

KeSzeCsüSzoVa
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Megadott intervallumban:
-tól
-ig
Érdekelnek a hirdetési lehetőségeink ?
Kérlek, küldj e-mailt az info@programturizmus.hu címre!