Így maradj versenyben a szoláriumstúdiók harcában!
A szoláriumok piacán semmi sem játék. Bizony, itt annyi szereplő van, hogy igencsak minőségi szolgáltatással kell előrukkolnunk, ha egyáltalán szeretnénk versenyben maradni. Ehhez pedig a kulcs a vevői igények követése. Ilyen egyszerű lenne? Na jó, csak részben. De abban biztos lehetsz, hogy csak akkor fognak hozzád visszajárni a vendégek, ha valóban megkapják azt, amit akarnak. Lássuk, mit tehetsz annak érdekében, hogy mindig jól teljesíts, és hogy mire vágynak a barnulni vágyók!
Tiszta és naprakész szoláriumstúdió a láthatáron
A tisztaság az, amit minden ügyfél elvár. Te sem időznél szívesen egy olyan szalonban, ahol az eszközök, a gépek és a berendezések láthatóan koszosak. A rendszeres takarítás és fertőtlenítés mellett a fejlesztéseket is követnünk kell, vagyis haladnunk kell a korral. Ebben nagy segítségünkre lehetnek a Hollandimpex KFT szoláriumgépei, amelyek modernizálják a szalonokat.
Ha piacra dobnak valami újat, arról nekünk is tudnunk kell. Ez lehet egy új, intenzívebb barnulást ígérő krém, egy különösen hatékony termékcsalád vagy egy modernebb gép. Biztosak lehetünk abban, hogy ezeket a szoláriumozók keresni fogják. Ezért a mi érdekünk is, hogy a vendégeinknek megadjuk ezeket az újításokat, még akkor is, ha nagyobb beruházásról van szó.
Az a kis “plusz”
Mi lenne, ha olyan dolgokat is felkínálnánk a vendégeknek, amelyeket máshol nem vagy csak korlátozott számban érnek el? Manapság az idő pénz és hidd el, az ügyfél sokkal nagyobb kedvvel választ majd téged, ha minden szükséges kelléket megkap nálad!
A védőfelszerelések mellett például a szoláriumkrémeknek egyaránt nagy szerepük van. Ha ezeket biztosítjuk számára széles választékban, akkor már nyert ügyünk van, hiszen nálunk megkapja azt a kis “pluszt”, amire vágyott.
Ügyfélközpontú gondolkodásmód
Ha szoláriumstúdiót szeretnénk nyitni, akkor azt csak teljes felkészültséggel tegyük. A szakképzett személyzet hiánya ugyanis jelentős mértékben képes rontani a hírnevünket. Bármelyik vendég kérdezhet bármiről; egy új gépről, csőről vagy krémről, de még a barnulási folyamatról is. Ha az alkalmazottaknak fogalmuk sincs a válaszról, akkor nem szerzünk jó pontokat senkinél.
Ha úgy érezzük, hogy kialakult egy visszajáró vevői kör, akkor ne engedjük el a kezüket, semmi esetre sem! Számukra bátran kialakíthatunk egy törzsvásárlói rendszert, amely rendszeres kedvezményekkel, akciókkal jár. Lehet, hogy engedünk az árból, de így még több embert tarthatunk meg a vevői hűségnek köszönhetően.
A versenyképességnek tehát sok-sok oldala van, de ha odafigyelünk a fentebb említett szempontokra, akkor biztosan nem lesz problémánk ezen a területen. Ne feledd, a tél közeleg, s kezdődik a szoláriumstúdiók harca!