A termékértékesítés klasszikus esetben fizikai üzletet és termékeket jelent, online értékesítés esetén a virtuális termékeknek egy olyan felületét, amely lehetővé teszi az áruk minél részletesebb megismerését. Az Unas bérelhető webáruháza a funkciók révén egy tökéletesen működő rendszert alkot, így szinte mindenféle termék eladásához megfelelő lehet.
Annak érdekében, hogy egy termék eljusson a potenciális vevőkhöz, jól kidolgozott stratégia, koncepció, egy webáruház és folyamatosan végzett online marketing szükséges. Az alapokat mindenképpen a webáruház jelenti, amely lehet egyedi vagy valamilyen tartalomkezelő rendszer alapon nyugvó fejlesztés, illetve bérelt webáruház.
Az adminisztrációs felület szolgál a rendszert kezelők számára olyan interfészként, amely a háttérben, a vásárlók számára nem látható módon, többek között a termékek kezelését teszi lehetővé.
A virtuális termékek különböző változók alapján öltenek testet az online térben. Ezt elkészíteni nem egy bonyolult feladat, azonban amennyiben sok termékről van szó, a manuális termékfeltöltés hosszadalmas, komoly időráfordítást igénylő monoton tevékenység, amely magában hordozza a hibalehetőségeket. A jól kialakított rendszerek bizonyos beállítások alapján nem engedik, hogy hibás vagy nem engedélyezett érték kerüljön rögzítésre, figyelmeztetést küldenek, módot adnak a javításra. A munka egyhangúsága, időigénye azonban életre hívta az igényt bizonyos feladatrészek automatizálására, egyszerűsítésére.
A webáruház rendszerek egy adatbázisban tárolják a termékek különböző változóit, adatait, jellemzőit. A termékfunkciókon keresztül tulajdonképpen ezt éri el a termékfeltöltést végző munkatárs, és ebben tudja elvégezni a különféle változtatásokat:
A bérelt webáruházak adatbázisai Excel formátumú fájlokkal dolgoznak, így a felhasználók számára is könnyen kezelhetőek. A bérlés magában foglalja a technikai segítségnyújtást is, így probléma esetén szakértők segítik a munkát.
Megosztás