Új hatékony reklámfelületek Budapesten
Mitől lesz hatékony egy reklámfelület? Hozza-e a kívánt elérési számokat és vajon tényleg eljut-e üzenetünk a fogyasztóhoz a reklámzajjal telített környezetben? Elérjük, hogy adott pillanatban csak a mi hirdetésünkre figyeljenek?
Naponta több tucat plakát mellett megyünk el, weboldalakat görgetünk át anélkül, hogy fel tudnánk idézni milyen hirdetésekbe futottunk bele. Evolúciós okokból a ránk zúduló információ tömeggel agyunk nem képes lépést tartani, ezért mit tesz? Szelektál.
A reklámzaj miatt a tényleges kontaktus szám lényegesen alacsonyabb. A hatékonyság növeléséhez két dolgot tehetünk: növeljük a felületek számát (az ismétlődő információt jobban befogadjuk, fontosabbnak tekintjük) vagy elérjük, hogy adott pillanatban csak ránk figyeljenek. Utóbbi megvalósítására koncentrál az InfoScreen rendszer, egy magyar startup cég offline digitális médiahálózata.
Képernyős faliújság társasházakban
A lakóépületekben a médiafelületek mellé egy-egy információs kijelzőt is telepítenek, amivel a képviselő és a lakók közötti cetlizést, vagyis a papíralapú kommunikációt váltják ki. A képernyőkön videóhirdetések helyezhetők el, ami ösztönösen vonzza a tekintetet, azonban ez mit sem ér, ha a lokációt rosszul választjuk meg. Az ügyfél rohan, rápillant és megy is tovább.
Két helyszín van a társasházakban, ahol 1-2 percre le tudjuk kötni a figyelmüket: a postaládáknál és a lift előtti várakozás időszakában. A lift előtt a leghatékonyabb. Számos kutatás igazolja, hogy a felvonóra történő várakozáshoz gyakorta feszültséget társítunk, pláne, ha egyszerre többen is érkeznek a lépcsőházba. Ilyenkor tekintetüknek menekülő utat jelent a digitális képernyő.
Ez az a bűvös 1 perces időtartam, amire még pont nem veszik elő az okostelefont. Itt tudjuk reklámzajmentesen, nyugodt környezetben megszólítani a potenciális ügyfeleket, és elérni, hogy csak ránk figyeljenek. Mindenhol máshol, ahol hosszabban várakoznak, automatikusan előkerül az okostelefon.
Hatékony hirdetés a lakóépületekben
A médiafelület előnyös lehet minden iparág számára, akik a lakosságot kívánják megszólítani, csak néhány példát említve: programajánlók, rendezvények promotálására, ételfutárok, házhozszállítással foglalkozó cégeknek, patikák, bankok, ingatlanosok, telekommunikációs cégek vagy barkácsáruházak, élelmiszerláncok számára. Utóbbi esetén alternatívája lehet az akciós újságoknak, mivel az InfoScreen-nél díjmentesek a kreatív cserék, így heti akciók megjelenítésére is kiváló.
Előnyök:
• Környezetbarát, papírmentes médiafelület
• Jól targetálható
• Valódi megtekintések és hosszú megtekintési idők
• Díjmentes kreatív cserék, így akár hetente új akciókkal jelenhetnek meg
A médiafelület kiválóan kombinálható az online vagy TV kampányokkal együtt is, mivel szabványos 16:9-es videóanyagok megjelenítésére alkalmas.
Közvetlen kapcsolat a közműszolgáltatókkal
A startup dolgozik azon is, hogy a rendszer közvetlen összeköttetésben legyen a közműszolgáltatókkal, így a lakók az ingatlanukat érintő legfrissebb információkat ezen keresztül kaphatják meg. A funkciók nincsenek keverve, fizikailag két külön eszközön futnak, hogy se az információközlés se a hirdetési élmény ne csorbuljon.
Az InfoScreen csapata 2022-ben indította el szolgáltatásának piaci bevezetését. A cikk írásakor Budapesten már 13 db kerületben, közel 100 helyszínen vannak jelen és folyamatosan bővülnek. Az InfoScreen képernyők magas lakásszámú és magas átmenő forgalommal rendelkező ingatlanokba kerülnek telepítésre, ahol szolgáltató cégek, fogászat, ügyvédi irodák, magán óvoda stb. is üzemel.
Felület bérléssel kapcsolatban a www.infoscreen.hu weboldalon tájékozódhatnak.