
A Veszprém Rallye része az Országos Rallye Bajnokságnak. Mára Veszprém sportéletének elválaszthatatlan része. Az országos bajnokság veszprémi futama évek óta népszerű, több tízezer rallye-rajongó zarándokol el a városban és környékén megrendezett futamokra. Veszprém térsége kínálja a meghökkentő terepet, valamint az autót és pilótát próbáló útvonalakat!
A Veszprém Rallye része az Országos Rallye Bajnokságnak. Mára Veszprém sportéletének elválaszthatatlan része. Az országos bajnokság veszprémi futama évek óta népszerű, több tízezer rallye-rajongó zarándokol el a városban és környékén megrendezett futamokra. Veszprém térsége kínálja a meghökkentő terepet, valamint az autót és pilótát próbáló útvonalakat!

A Veszprém Rallye része az Országos Rallye Bajnokságnak. Mára Veszprém sportéletének elválaszthatatlan része. Az országos bajnokság veszprémi futama évek óta népszerű, több tízezer rallye-rajongó zarándokol el a városban és környékén megrendezett futamokra. Veszprém térsége kínálja a meghökkentő terepet, valamint az autót és pilótát próbáló útvonalakat!

A drift vezetéstechnikát és egy autós sportot takar. A sofőr szándékosan túlkormányozza az autót, hogy a hátsó kerekek tapadását elveszítve haladjon a kanyarokban, mialatt tökéletesen uralja az autót, és megtartja a magas tempót a kanyarokból kifelé. Mindeközben folyamatos gázadagolással tartja kontroll alatt az autó hátulját, és próbál minél gyorsabb maradni. Akkor driftel egy autó, amikor a hátsó csúszási szög nagyobb az első csúszási szögnél a kanyar vágási csúcsán (apex - clipping point), az első kerekek ellenkező irányba mutatnak a kanyarodás ívétől, és a sofőr kontrollálja ezeket a faktorokat. Mint motorsport, professzionális drift versenyeket világszerte rendeznek.
A drift vezetéstechnikát és egy autós sportot takar. A sofőr szándékosan túlkormányozza az autót, hogy a hátsó kerekek tapadását elveszítve haladjon a kanyarokban, mialatt tökéletesen uralja az autót, és megtartja a magas tempót a kanyarokból kifelé. Mindeközben folyamatos gázadagolással tartja kontroll alatt az autó hátulját, és próbál minél gyorsabb maradni. Akkor driftel egy autó, amikor a hátsó csúszási szög nagyobb az első csúszási szögnél a kanyar vágási csúcsán (apex - clipping point), az első kerekek ellenkező irányba mutatnak a kanyarodás ívétől, és a sofőr kontrollálja ezeket a faktorokat. Mint motorsport, professzionális drift versenyeket világszerte rendeznek.

TRACKWOOD
A drift vezetéstechnikát és egy autós sportot takar. A sofőr szándékosan túlkormányozza az autót, hogy a hátsó kerekek tapadását elveszítve haladjon a kanyarokban, mialatt tökéletesen uralja az autót, és megtartja a magas tempót a kanyarokból kifelé. Mindeközben folyamatos gázadagolással tartja kontroll alatt az autó hátulját, és próbál minél gyorsabb maradni. Akkor driftel egy autó, amikor a hátsó csúszási szög nagyobb az első csúszási szögnél a kanyar vágási csúcsán (apex - clipping point), az első kerekek ellenkező irányba mutatnak a kanyarodás ívétől, és a sofőr kontrollálja ezeket a faktorokat. Mint motorsport, professzionális drift versenyeket világszerte rendeznek.

Gyorsulási versenyek Kiskunlacházán. Mint ahogy azt már megszokhattátok a DragRacing csapata idén is elhozza nektek a legszebb Hondákat, a leggyorsabb autókat, motorokat és a legtehetségesebb pilótákat. Nem csak a gyorsulás szerelmesei, hanem a szlalomosok legjobbjai is velünk tartanak majd, hogy elkápráztassanak minden nézőt.
Gyorsulási versenyek Kiskunlacházán. Mint ahogy azt már megszokhattátok a DragRacing csapata idén is elhozza nektek a legszebb Hondákat, a leggyorsabb autókat, motorokat és a legtehetségesebb pilótákat. Nem csak a gyorsulás szerelmesei, hanem a szlalomosok legjobbjai is velünk tartanak majd, hogy elkápráztassanak minden nézőt.

Gyorsulási versenyek Kiskunlacházán. Mint ahogy azt már megszokhattátok a DragRacing csapata idén is elhozza nektek a legszebb Hondákat, a leggyorsabb autókat, motorokat és a legtehetségesebb pilótákat. Nem csak a gyorsulás szerelmesei, hanem a szlalomosok legjobbjai is velünk tartanak majd, hogy elkápráztassanak minden nézőt.

Hatodszor áll rajthoz hazánkban az Európa-bajnokság mezőnye, amely várhatóan az idén is magas színvonalú és népes lesz. A rali Európa-bajnoki címért küzdő versenyzők 2025-ben nyolc versenyen méretik meg magukat, a kontinens nyolc különböző pontján. Minden futam eredménye beszámít az Európa-bajnoki pontversenybe a pilóták, a navigátorok és a csapatok esetében is, valamint az FIA ERC3 bajnokságba és az FIA ERC4 bajnokságba is. A BAUHAUS Royal Rally of Scandinavia és a JDS Machinery Rali Ceredigion kivételével a többi hat ERC-forduló a Hankook által támogatott FIA Junior ERC bajnokságba számít bele.
Hatodszor áll rajthoz hazánkban az Európa-bajnokság mezőnye, amely várhatóan az idén is magas színvonalú és népes lesz. A rali Európa-bajnoki címért küzdő versenyzők 2025-ben nyolc versenyen méretik meg magukat, a kontinens nyolc különböző pontján. Minden futam eredménye beszámít az Európa-bajnoki pontversenybe a pilóták, a navigátorok és a csapatok esetében is, valamint az FIA ERC3 bajnokságba és az FIA ERC4 bajnokságba is. A BAUHAUS Royal Rally of Scandinavia és a JDS Machinery Rali Ceredigion kivételével a többi hat ERC-forduló a Hankook által támogatott FIA Junior ERC bajnokságba számít bele.

Hatodszor áll rajthoz hazánkban az Európa-bajnokság mezőnye, amely várhatóan az idén is magas színvonalú és népes lesz. A rali Európa-bajnoki címért küzdő versenyzők 2025-ben nyolc versenyen méretik meg magukat, a kontinens nyolc különböző pontján. Minden futam eredménye beszámít az Európa-bajnoki pontversenybe a pilóták, a navigátorok és a csapatok esetében is, valamint az FIA ERC3 bajnokságba és az FIA ERC4 bajnokságba is. A BAUHAUS Royal Rally of Scandinavia és a JDS Machinery Rali Ceredigion kivételével a többi hat ERC-forduló a Hankook által támogatott FIA Junior ERC bajnokságba számít bele.