A Kodolányi János Közösségi Ház és Könyvtár Telki önkormányzatának közösségi programokért, közművelődésért és könyvtárszolgáltatásért felelős intézménye. A Kodolányi János Közösségi Ház és Könyvtár közel 800 m2-en, több, egymástól elkülönülő helyszínen, egyszerre akár több párhuzamos csoportos foglalkozásnak is helyt tud adni, legyen az cserkészfoglalkozás, filmvetítés, énekkari próba, kiállítás, táncház, kézműves foglalkozás, kismama- vagy nyugdíjasklub, író-olvasó találkozó, előadás, tanfolyam, filmklub, vagy civil szervezetek, egyesületek találkozója.
A Kodolányi János Közösségi Ház és Könyvtár Telki önkormányzatának közösségi programokért, közművelődésért és könyvtárszolgáltatásért felelős intézménye. A Kodolányi János Közösségi Ház és Könyvtár közel 800 m2-en, több, egymástól elkülönülő helyszínen, egyszerre akár több párhuzamos csoportos foglalkozásnak is helyt tud adni, legyen az cserkészfoglalkozás, filmvetítés, énekkari próba, kiállítás, táncház, kézműves foglalkozás, kismama- vagy nyugdíjasklub, író-olvasó találkozó, előadás, tanfolyam, filmklub, vagy civil szervezetek, egyesületek találkozója.
A Kodolányi János Közösségi Ház és Könyvtár Telki önkormányzatának közösségi programokért, közművelődésért és könyvtárszolgáltatásért felelős intézménye. A Kodolányi János Közösségi Ház és Könyvtár közel 800 m2-en, több, egymástól elkülönülő helyszínen, egyszerre akár több párhuzamos csoportos foglalkozásnak is helyt tud adni, legyen az cserkészfoglalkozás, filmvetítés, énekkari próba, kiállítás, táncház, kézműves foglalkozás, kismama- vagy nyugdíjasklub, író-olvasó találkozó, előadás, tanfolyam, filmklub, vagy civil szervezetek, egyesületek találkozója.
A Kolo Kulturális Központban számos kulturális, hitéleti, társadalmi és gazdasági esemény hirdeti a nemzetek közötti összetartozást, a határtérségben élők kapcsolatát. A lehetőség, amely új kulturális színtérként a térségben egyedülálló módon az egyetemes európai és a balkáni kultúra közötti híd építését tűzte ki célul, jó úton halad. Színház, koncert, táncművészet, gyermek és társadalmi események a kultúra nyelvén történő párbeszéd egyre erősebb kapocsként jelenik meg a szerb és magyar kulturális életben.
A Kolo Kulturális Központban számos kulturális, hitéleti, társadalmi és gazdasági esemény hirdeti a nemzetek közötti összetartozást, a határtérségben élők kapcsolatát. A lehetőség, amely új kulturális színtérként a térségben egyedülálló módon az egyetemes európai és a balkáni kultúra közötti híd építését tűzte ki célul, jó úton halad. Színház, koncert, táncművészet, gyermek és társadalmi események a kultúra nyelvén történő párbeszéd egyre erősebb kapocsként jelenik meg a szerb és magyar kulturális életben.
A Kolo Kulturális Központban számos kulturális, hitéleti, társadalmi és gazdasági esemény hirdeti a nemzetek közötti összetartozást, a határtérségben élők kapcsolatát. A lehetőség, amely új kulturális színtérként a térségben egyedülálló módon az egyetemes európai és a balkáni kultúra közötti híd építését tűzte ki célul, jó úton halad. Színház, koncert, táncművészet, gyermek és társadalmi események a kultúra nyelvén történő párbeszéd egyre erősebb kapocsként jelenik meg a szerb és magyar kulturális életben.
A KOMA független társulatot népszínházi szándékkal 2007-ben alapította 7 frissen diplomázott színész. Vezetőjük Zrinyi Gál Vince, aki ma is a KOMA munkáját irányítja. A KOMA azt jelenti: KOrtárs MAgyar. Általunk fontosnak tartott, mai, magyar témákat dolgozunk fel. 2013-ban újragondolva munkánkat, a „népszínházi” fogalmat szeretnénk a „közösségire” cserélni. Továbbra is a társadalom szolgálatába állítjuk a művészetünket, de mindezt együtt, nemcsak alkotótársainkkal, hanem a minket körülvevő közösségekkel, emberekkel. Szeretnénk olyan színházat létrehozni, ahol együtt gondolkodunk, elősegítve a ma már nehézkesen működő emberi kommunikációt. Nemcsak válaszokat, kérdéseket is keresünk. Nemcsak színházi értelemben, hanem közösségi értelemben véve is fejlődni szeretnénk. Úgy gondoljuk, a színház a legjobb kommunikációs eszköz. A színházi nyelven keresztül juttathatjuk el az információt, azaz a kérdéseinket és lehetséges válaszainkat egyik embertől a másikig. Nem baj, ha lassan megy, az a fontos, hogy tartalmas kommunikáció menjen végbe.
A KOMA független társulatot népszínházi szándékkal 2007-ben alapította 7 frissen diplomázott színész. Vezetőjük Zrinyi Gál Vince, aki ma is a KOMA munkáját irányítja. A KOMA azt jelenti: KOrtárs MAgyar. Általunk fontosnak tartott, mai, magyar témákat dolgozunk fel. 2013-ban újragondolva munkánkat, a „népszínházi” fogalmat szeretnénk a „közösségire” cserélni. Továbbra is a társadalom szolgálatába állítjuk a művészetünket, de mindezt együtt, nemcsak alkotótársainkkal, hanem a minket körülvevő közösségekkel, emberekkel. Szeretnénk olyan színházat létrehozni, ahol együtt gondolkodunk, elősegítve a ma már nehézkesen működő emberi kommunikációt. Nemcsak válaszokat, kérdéseket is keresünk. Nemcsak színházi értelemben, hanem közösségi értelemben véve is fejlődni szeretnénk. Úgy gondoljuk, a színház a legjobb kommunikációs eszköz. A színházi nyelven keresztül juttathatjuk el az információt, azaz a kérdéseinket és lehetséges válaszainkat egyik embertől a másikig. Nem baj, ha lassan megy, az a fontos, hogy tartalmas kommunikáció menjen végbe.
A KOMA független társulatot népszínházi szándékkal 2007-ben alapította 7 frissen diplomázott színész. Vezetőjük Zrinyi Gál Vince, aki ma is a KOMA munkáját irányítja. A KOMA azt jelenti: KOrtárs MAgyar. Általunk fontosnak tartott, mai, magyar témákat dolgozunk fel. 2013-ban újragondolva munkánkat, a „népszínházi” fogalmat szeretnénk a „közösségire” cserélni. Továbbra is a társadalom szolgálatába állítjuk a művészetünket, de mindezt együtt, nemcsak alkotótársainkkal, hanem a minket körülvevő közösségekkel, emberekkel. Szeretnénk olyan színházat létrehozni, ahol együtt gondolkodunk, elősegítve a ma már nehézkesen működő emberi kommunikációt. Nemcsak válaszokat, kérdéseket is keresünk. Nemcsak színházi értelemben, hanem közösségi értelemben véve is fejlődni szeretnénk. Úgy gondoljuk, a színház a legjobb kommunikációs eszköz. A színházi nyelven keresztül juttathatjuk el az információt, azaz a kérdéseinket és lehetséges válaszainkat egyik embertől a másikig. Nem baj, ha lassan megy, az a fontos, hogy tartalmas kommunikáció menjen végbe.
A Kompánia Színházi Társulat 2001 óta működő független műhely, mely a közép-kelet európai identitást és a több ezer éves dél-kelet ázsiai színházi hagyományokat ötvözi a nyugati kortárs színházi formákkal. Projektjei a különböző művészeti ágak szintézisére törekszenek, a színház, a tánc, az élőzene és a vizuális művészetek egyenrangúságát célozzák. 2004-ben létrehozta a Back to Babylon nemzetközi stúdiót, ami a tagok számára lehetőséget biztosít új munkamódszerek és formanyelvek megismerésére, kutatására. A stúdió tíz országból tömörít társulatokat és alkotókat egy műhelybe.
A Kompánia Színházi Társulat 2001 óta működő független műhely, mely a közép-kelet európai identitást és a több ezer éves dél-kelet ázsiai színházi hagyományokat ötvözi a nyugati kortárs színházi formákkal. Projektjei a különböző művészeti ágak szintézisére törekszenek, a színház, a tánc, az élőzene és a vizuális művészetek egyenrangúságát célozzák. 2004-ben létrehozta a Back to Babylon nemzetközi stúdiót, ami a tagok számára lehetőséget biztosít új munkamódszerek és formanyelvek megismerésére, kutatására. A stúdió tíz országból tömörít társulatokat és alkotókat egy műhelybe.
A Kompánia Színházi Társulat 2001 óta működő független műhely, mely a közép-kelet európai identitást és a több ezer éves dél-kelet ázsiai színházi hagyományokat ötvözi a nyugati kortárs színházi formákkal. Projektjei a különböző művészeti ágak szintézisére törekszenek, a színház, a tánc, az élőzene és a vizuális művészetek egyenrangúságát célozzák. 2004-ben létrehozta a Back to Babylon nemzetközi stúdiót, ami a tagok számára lehetőséget biztosít új munkamódszerek és formanyelvek megismerésére, kutatására. A stúdió tíz országból tömörít társulatokat és alkotókat egy műhelybe.