Ha majális, akkor Budapest Feszt és Városliget!
Ha majális, akkor Budapest Feszt és Városliget!
Az év egyik legnagyobb eseménye az NKE campusán a Ludovika Fesztivál!
Az év egyik legnagyobb eseménye az NKE campusán a Ludovika Fesztivál!
Ezernyi pünkösdi élmény a Balaton parton! Várjuk Siófokon!
Ezernyi pünkösdi élmény a Balaton parton! Várjuk Siófokon!
Mézesvölgyi Nyár 2024 - Pest megye legnagyobb nyári szabadtéri színházi fesztiválja
Mézesvölgyi Nyár 2024 - Pest megye legnagyobb nyári szabadtéri színházi fesztiválja
Gyulai nyári wellness kikapcsolódás teljes panziós akcióval!
Gyulai nyári wellness kikapcsolódás teljes panziós akcióval!
Tavaszi programajánló online jegyvásárlási lehetőséggel
Tavaszi programajánló online jegyvásárlási lehetőséggel

Ezekkel a tippekkel növelheted az online marketinged hatékonyságát

Vállalkozóként eddig nem szenteltél nagy figyelmet az online marketingnek, esetleg egyáltalán nem foglalkoztál vele? Akkor ideje turbó fokozatra kapcsolnod ezen a téren is, ha nem szeretnél lemaradni a marketing nyújtotta lehetőségekről.

Vállalkozóként érdemes nagy figyelmet fordítani az online jelenlétre, és követni a legújabb trendeket. Az alábbiakban olyan tanácsokat gyűjtöttünk össze, amelyek segítségével jelentős mértékben lehet növelni az online marketing hatékonyságát.

A kampányok esetében mindig előre kell gondolkodni

Az első tanácsunk, hogy minden esetben tervezd meg a kampányodat. Erre érdemes időt szánni, hiszen összetett feladat. Idő kell a stratégia összeállítására, a szövegek elkészítésére, a hirdetések megalkotására, elindítására és optimalizálására.

Szóval a kampányok esetében mindig előre kell gondolkodni, pontosan meg kell határozni, hogy mivel lehet felkelteni a közönség figyelmét és azt is, hogy milyen eseményekhez kapcsolódjanak a kampányok. Ezt követően kell elkészíteni a tervet, amelyben minden lépést pontosan és részletesen le kell írni.

Meg kell határozni a buyer personát

A második fontos tanácsunk az online marketinghez kapcsolódóan, hogy el kell hagyni a személytelen hirdetéseket, a célközönséget kell megszólítani. Ehhez feltétlenül meg kell határozni a buyer personát, vagyis az ideális vevőt. Részletesen körül kell írni, minden tulajdonságát fel kell jegyezni, legyen szó félelmekről, vágyakról vagy éppen nehézségekről.

Mindemellett érdemes azzal tisztában lenni, hogy a videók jól teljesítenek az online marketing terén, hiszen általuk könnyebben meg lehet ragadni a célközönség figyelmét. Statikus vizuális tartalom helyett amikor csak lehet, érdemes videós tartalmat gyártani. Célszerű profi videókat készíteni, hiszen azok tovább növelik a vásárlások számát.

Sok vállalkozó kizárólag a Facebook használatában gondolkodik

A konverzióhoz ma már nem elegendő egyetlen termék hirdetése. Persze így is lehet vásárlókat szerezni, azonban sok-sok érdeklődőt elveszíthetünk. Szóval egyetlen termék értékesítése helyett érdemes egy sales funnelt, vagyis értékesítési tölcsért felépíteni, amely pontosan megmutatja a felhasználó útját, vagyis azt, hogy a márkával való első találkozásától kezdve hogyan jut el a konverzióig. Az értékesítési tölcsér első lépéseként érdemes bizalmat építeni edukációval és felajánlani egy belépő terméket vagy szolgáltatást. Ezt követően pedig tovább lehet vezetni az érdeklődőt a fő termék felé.

Végül pedig érdemes szót ejteni a social media oldalakról is, hiszen sok vállalkozó kizárólag a Facebook használatában gondolkodik. Azonban ezen a felületen a hirdetések nagyon megdrágultak és az organikus elérések lehetősége jelentős mértékben csökkent. Ezen a területen is érdemes több lábon állni és használni a TikTokot és a Google Ads-et.


Kiemelt ajánlatok

Országos eseménynaptár

KeSzeCsüSzoVa
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Megadott intervallumban:
-tól
-ig
Érdekelnek a hirdetési lehetőségeink ?
Kérlek, küldj e-mailt az info@programturizmus.hu címre!