Oldtimerek, retro tuning autók, sportautók és TOP tuning verdák várnak
Oldtimerek, retro tuning autók, sportautók és TOP tuning verdák várnak
Újra vár mindenkit az ősz legjobb gasztrofesztiválja, a siófoki Halfesztivál!
Újra vár mindenkit az ősz legjobb gasztrofesztiválja, a siófoki Halfesztivál!
Csabai Kolbászfesztivál 2024. október  24-27.
Csabai Kolbászfesztivál 2024. október  24-27.
Pontyshow 2024. november 8-10. - Horgászkiállítás és Vásár Budapest, Hungexpo
Pontyshow 2024. november 8-10. - Horgászkiállítás és Vásár Budapest, Hungexpo
Aktív wellness pihenés a Tisza-tónál - Fedezze fel velünk a Tisza-tó élővilágát és pihenjen nálunk!
Aktív wellness pihenés a Tisza-tónál - Fedezze fel velünk a Tisza-tó élővilágát és pihenjen nálunk!
Idén is a ZENE-BOR ünnepén lesz a 100 Tagú Cigányzenekar Évadzáró Gála Koncertje Budapesten!
Idén is a ZENE-BOR ünnepén lesz a 100 Tagú Cigányzenekar Évadzáró Gála Koncertje Budapesten!
Őszi programajánló online jegyvásárlási lehetőséggel
Őszi programajánló online jegyvásárlási lehetőséggel

Hogyan reklámozzunk egy álláshirdetést?

Még a legvonzóbb álláshirdetés sem keltheti fel a legjobb jelöltek érdeklődését, ha nem népszerűsítik széles körben. Főként ezért is szükséges egy erős promóciós stratégia, amelynek kidolgozása közben mindenképpen sokoldalú megközelítést kell alkalmazni. Hiszen csak így érhetjük el maximálisan a piacot, és tűnhetünk ki a hasonló szerepköröket hirdető cégek közül.

Az állásportálok mellett használjuk a közösségi médiát is!

A különböző állásportálokon, köztük az AllasOrias weboldalon is a jelöltek egy viszonylag nagy csoportját érhetjük el. Ha viszont biztosra akarunk menni, és meg akarjuk nyerni a versenyt a kibertérben, akkor a megüresedett pozícióink népszerűsítésére érdemes a közösségi médiát is bevetni.

Ügyeljünk arra, hogy az álláshirdetés közvetlenül a jelöltekhez szóljon!

A legjobb jelöltek nagyon keresettek, ezért az álláshirdetésnek izgalmasnak és meggyőzőnek kell lennie arról, hogy miért nem szabad ezt a pozíciót elszalasztaniuk. Ennek pedig az egyetlen módja az, ha kritikus szemmel vizsgáljuk az álláshirdetésünket.

Ne feledjük, nem csak egy szerepet vázolunk fel, hanem egy karrierlehetőséget hirdetünk! Továbbá ügyeljünk arra, hogy a szövegezés rövid, lényegre törő és könnyed legyen!

Ahelyett tehát, hogy olyan kifejezéseket használnánk, mint például: "A sikeres pályázó birtokba veszi..." beszéljünk közvetlenül a jelöltekkel. Az olyan mondat, mint az „Itt a lehetőség, hogy kiemelkedj a nagyszerű számviteli készségeiddel”, megszólítja a jelöltet, és már előre azt a benyomást kelti, hogy ez az a munka, amit keresett.

Kerüljük a trükkös munkaköri megnevezéseket!

Hányan írják be a Google keresőbe az “adminisztrátor géniusz" kifejezést? Valószínű, hogy nem sokan. Ennek ellenére rengeteg hirdetésben szerepelnek trükkös munkaköri megnevezések, amelyekből nem derül ki azonnal a jelöltek számára, hogy a szerep releváns-e számukra, vagy sem. Ezeket tehát érdemes kerülni, ha a keresőmotorokban a lista élére szeretnénk kerülni.

Adjunk hozzá vizuális elemet az álláshirdetéshez!

Egyes kutatások szerint az álláskeresők 51 százaléka jobban vonzódik azokhoz a cégekhez, amelyek vizuális elemekkel – képekkel vagy videókkal – ellátott álláshirdetésekkel rendelkeznek, mint azokhoz, amelyek nem.

Továbbá ez a felmérés azt is megmutatta, hogy a jelöltek körében a legnagyobb érdeklődést kiváltó három téma maga a vállalat, a többi alkalmazott, valamint a munkahely megjelenése és hangulata volt.

Ezért érdemes ezekre a témákra összpontosítani, és a hirdetésünk szövege mellé egy munkanapot bemutató videót vagy egy cselekvésre ösztönző képet elhelyezni, hogy az álláshirdetésünk kitűnjön a tömegből.

Fontoljuk meg az alkalmazotti ajánlói programot!

Az alkalmazottaink valószínűleg rengeteg hasonló gondolkodású embert ismernek az iparágban, amelynek köszönhetően olyan jelölteket tudnak ajánlani, akik tökéletesen megfelelnek a szervezetnek. Egy ajánlói program bevezetésével pedig ösztönözhetjük őket arra, hogy ezt megtegyék.


Kiemelt ajánlatok

Országos eseménynaptár

KeSzeCsüSzoVa
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
Megadott intervallumban:
-tól
-ig
Érdekelnek a hirdetési lehetőségeink ?
Kérlek, küldj e-mailt az info@programturizmus.hu címre!