Mi a CRM lényege és hozzáadott értéke?
Pünkösdi Fesztivállal indul a siófoki nyár sok izgalmas programmal!
Pünkösdi Fesztivállal indul a siófoki nyár sok izgalmas programmal!
Bor, zene, boldogság… ez a BOLDOGkisfalud Feszt Tokaj-Hegyalja szívében
Bor, zene, boldogság… ez a BOLDOGkisfalud Feszt Tokaj-Hegyalja szívében
Rövidesen megnyit az Interaktív Bányászati Kiállítás a Tulipános Házban!
Rövidesen megnyit az Interaktív Bányászati Kiállítás a Tulipános Házban!
Aktív wellness pihenés a Tisza-tónál - Fedezze fel velünk a Tisza-tó élővilágát és pihenjen nálunk!
Aktív wellness pihenés a Tisza-tónál - Fedezze fel velünk a Tisza-tó élővilágát és pihenjen nálunk!
Téli programajánló online jegyvásárlási lehetőséggel
Téli programajánló online jegyvásárlási lehetőséggel

Mi a CRM lényege és hozzáadott értéke?

Mi a CRM jelentése, vagyis mit kell érteni a kifejezés alatt? Miben rejlik egyáltalán a lényege? Illetve vállalkozásként miért esszenciális kérdés közelebbről is megismerni a CRM hasznosításának lehetőségeit? Kulcsfontosságú kérdések ezek olyan vállalkozások számára, amelyek tartósan szeretnének eredményesen és hatékonyan működni. A cikkben pedig részletes választ adunk rájuk, praktikus tippekkel kiegészítve a hasznosítással kapcsolatban. Következzenek is a részletek!

Először is nézzük meg, mit is jelent pontosan a CRM fogalma?

Customer relationship management, magyarul ügyfélkapcsolat-kezelés. Ha a puszta jelentést vesszük alapul, akkor a CRM mozaikszava alatt ezt a fogalmat kell érteni. Nyilván nem árt tisztázni azt sem, hogy pontosan mi ennek a lényege.

A CRM magába foglal minden adatot, folyamatot és feladatot, amelyek összefüggésbe hozhatók a már meglévő, illetve a potenciális ügyfelekkel folytatott interakciókkal. Nemcsak egyéni szinten, hanem a cég egészét tekintve. Persze az igazi hozzáadott érték után kutatva nem árt utánanézni annak sem, hogy a CRM hasznosítása egy vállalkozás életében milyen kiaknázható lehetőségeket kínál.

Ha a gyakorlati hasznot nézzük, mit jelenthet a CRM a vállalkozás számára?

Kiváló példa lehet a válaszhoz a hazai vállalkozások által előszeretettel választott CRM rendszer, a MiniCRM, amely kiválóan alkalmazható CRM szoftverként, rendszerként, projektmenedzsment szoftverként, valamint a marketing automatizáció eszközeként.

Nyugodtan ki lehet jelenteni tehát, hogy a CRM sokoldalú megoldásként szabható azokra az igényekre, amelyek egy vállalkozás szempontjából felmerülhetnek. Egyaránt segíteni tudja a vevőszerzést, a kiszolgálást, valamint szolgálhatja a hatékonyságnövelést.

Olyannyira kézenfekvő megoldást jelent, hogy ma már egyes iparágakban egyenesen hátrányt jelent CRM nélkül működni. Rögvest adunk pár tippet azzal kapcsolatban, hogy milyen feladatokhoz hasznosíthatjuk.

Ízelítő abból, hányféle módon hasznosítható egy korszerű CRM szoftver

Ha a B2B értékesítést nézzük, CRM segítségével akár javítható vagy akár automatizálható is az éreklődőszerzés. Természetesen itt nem kell megállnia a folyamatnak, hiszen CRM által a meglévő partnerekkel folytatott kommunikáció is javítható.

Ezenfelül legyen szó akár a csapaton belüli feladatkiosztásról, a munkaidő hatékonyabb kihasználásáról, rendezvényszervezésről, sales folyamatok optimalizálásáról, CRM segítségével ezek egytől egyig megoldhatók, a folyamatok optimalizálhatók.

Mindössze annyit kell tenni, hogy az igényekhez maradéktalanul passzoló felhasználóbarát platformot kezdjük el alkalmazni. A házon belüli és az ügyfelekkel kapcsolatos teendőkhöz igazítva, megteremtve ezáltal a cég számára a hosszútávú növekedés fix alapjait.

2022-04-11 11:33:54


Kiemelt ajánlatok

Online jegyvásárlás


Országos eseménynaptár

KeSzeCsüSzoVa
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
MEGADOTT INTERVALLUMBAN:
-TÓL -IG