Kiemelt ajánlat
Kiemelt ajánlat

A Mesemúzeum és Meseműhely Kányádi Sándor Kossuth-díjas költő ötlete alapján jött létre. A fővárosi, múzeumi fogadótér egyrészt a gyerekek által létrehozott vagy befogadott színházi- és bábelőadásoknak, árnyjátékoknak, vetítéseknek a színtere, valamint itt tartjuk a drámapedagógiai és a kreatív műhelyfoglalkozásokat is, amelyek a mesék vizuális feldolgozására irányulnak (rajzolás, festés, bábkészítés, jelmezkészítés, térjátékok, stb.). A budapesti Mesemúzeum kiállításai és a hozzá kapcsolódó drámapedagógiai és művészeti foglalkozások bővítik a résztvevő gyerekek ismereteit és jelentős eredményeket hozhatnak az iskolai nevelés által kevésbé érintett területeken: az erkölcsi és az érzelmi nevelés tekintetében.
A Mesemúzeum és Meseműhely Kányádi Sándor Kossuth-díjas költő ötlete alapján jött létre. A fővárosi, múzeumi fogadótér egyrészt a gyerekek által létrehozott vagy befogadott színházi- és bábelőadásoknak, árnyjátékoknak, vetítéseknek a színtere, valamint itt tartjuk a drámapedagógiai és a kreatív műhelyfoglalkozásokat is, amelyek a mesék vizuális feldolgozására irányulnak (rajzolás, festés, bábkészítés, jelmezkészítés, térjátékok, stb.). A budapesti Mesemúzeum kiállításai és a hozzá kapcsolódó drámapedagógiai és művészeti foglalkozások bővítik a résztvevő gyerekek ismereteit és jelentős eredményeket hozhatnak az iskolai nevelés által kevésbé érintett területeken: az erkölcsi és az érzelmi nevelés tekintetében.

A Mesemúzeum és Meseműhely Kányádi Sándor Kossuth-díjas költő ötlete alapján jött létre. A fővárosi, múzeumi fogadótér egyrészt a gyerekek által létrehozott vagy befogadott színházi- és bábelőadásoknak, árnyjátékoknak, vetítéseknek a színtere, valamint itt tartjuk a drámapedagógiai és a kreatív műhelyfoglalkozásokat is, amelyek a mesék vizuális feldolgozására irányulnak (rajzolás, festés, bábkészítés, jelmezkészítés, térjátékok, stb.). A budapesti Mesemúzeum kiállításai és a hozzá kapcsolódó drámapedagógiai és művészeti foglalkozások bővítik a résztvevő gyerekek ismereteit és jelentős eredményeket hozhatnak az iskolai nevelés által kevésbé érintett területeken: az erkölcsi és az érzelmi nevelés tekintetében.