
A tudás elsajátításának egyik legnépszerűbb műfaja a workshop, ahol rövid idő alatt minikurzusok formájában lehet elsajátítani ismereteket olyan témákban, amelyek iránt érdeklődünk. Ezek lehetnek a gyakorlati tudást előtérbe állító kreatív workshopok, és lehetnek elméleti tudást átadó ismeretszerző workshopok. A workshopokat minden esetben az adott témában jártas szakemberek tartják. A workshopokra az érdeklődők előzetesen jelentkezhetnek. A népszerű kurzusokra nagyon hamar elfogynak a szabad helyek.
A tudás elsajátításának egyik legnépszerűbb műfaja a workshop, ahol rövid idő alatt minikurzusok formájában lehet elsajátítani ismereteket olyan témákban, amelyek iránt érdeklődünk. Ezek lehetnek a gyakorlati tudást előtérbe állító kreatív workshopok, és lehetnek elméleti tudást átadó ismeretszerző workshopok. A workshopokat minden esetben az adott témában jártas szakemberek tartják. A workshopokra az érdeklődők előzetesen jelentkezhetnek. A népszerű kurzusokra nagyon hamar elfogynak a szabad helyek.

Olasz tészta-magyar tészta workshop
A tudás elsajátításának egyik legnépszerűbb műfaja a workshop, ahol rövid idő alatt minikurzusok formájában lehet elsajátítani ismereteket olyan témákban, amelyek iránt érdeklődünk. Ezek lehetnek a gyakorlati tudást előtérbe állító kreatív workshopok, és lehetnek elméleti tudást átadó ismeretszerző workshopok. A workshopokat minden esetben az adott témában jártas szakemberek tartják. A workshopokra az érdeklődők előzetesen jelentkezhetnek. A népszerű kurzusokra nagyon hamar elfogynak a szabad helyek.

A képzés célja és tartalma: A résztvevő felkészül a Kárpát-medence népi kézműves hagyományai, funkcionális, napjainkban is használható, magas esztétikai értékű tárgyak előállítása képességének átadására. A hagyományos paraszti műveltség, a nemzeti hagyományok megélése nem csak szülőföldhöz való kötődést, de a gyermekek mentális fejlődését is szolgálja. A művészeti nevelés, ezen belül az élményszerűen elsajátított tervező, konstruáló képesség napjainkban kitartásra, alkotói folyamatok átlátására, megvalósítására nevel. Ehhez járul az az esztétikai, valamint történeti, néprajzi ismeret is, melyet a tanulási folyamat során sajátítanak el a fiatalok. Ennek a tudásátadásnak képességét sajátítsa el a képzésben résztvevő. Gyakorlati kézműves és néprajzi elméleti ismeretek elsajátítása, annak érdekében, hogy a pedagógus iskolai, illetve tanórán kívüli tevékenységét bővíteni, színesíteni tudja. Ezeket az ismereteket tudatosan, a természet körforgása, az évkör ünnepei, szokásai keretében tudja a tantervbe beépíteni.
A képzés célja és tartalma: A résztvevő felkészül a Kárpát-medence népi kézműves hagyományai, funkcionális, napjainkban is használható, magas esztétikai értékű tárgyak előállítása képességének átadására. A hagyományos paraszti műveltség, a nemzeti hagyományok megélése nem csak szülőföldhöz való kötődést, de a gyermekek mentális fejlődését is szolgálja. A művészeti nevelés, ezen belül az élményszerűen elsajátított tervező, konstruáló képesség napjainkban kitartásra, alkotói folyamatok átlátására, megvalósítására nevel. Ehhez járul az az esztétikai, valamint történeti, néprajzi ismeret is, melyet a tanulási folyamat során sajátítanak el a fiatalok. Ennek a tudásátadásnak képességét sajátítsa el a képzésben résztvevő. Gyakorlati kézműves és néprajzi elméleti ismeretek elsajátítása, annak érdekében, hogy a pedagógus iskolai, illetve tanórán kívüli tevékenységét bővíteni, színesíteni tudja. Ezeket az ismereteket tudatosan, a természet körforgása, az évkör ünnepei, szokásai keretében tudja a tantervbe beépíteni.

Népi játszóház vezető tanfolyam
A képzés célja és tartalma: A résztvevő felkészül a Kárpát-medence népi kézműves hagyományai, funkcionális, napjainkban is használható, magas esztétikai értékű tárgyak előállítása képességének átadására. A hagyományos paraszti műveltség, a nemzeti hagyományok megélése nem csak szülőföldhöz való kötődést, de a gyermekek mentális fejlődését is szolgálja. A művészeti nevelés, ezen belül az élményszerűen elsajátított tervező, konstruáló képesség napjainkban kitartásra, alkotói folyamatok átlátására, megvalósítására nevel. Ehhez járul az az esztétikai, valamint történeti, néprajzi ismeret is, melyet a tanulási folyamat során sajátítanak el a fiatalok. Ennek a tudásátadásnak képességét sajátítsa el a képzésben résztvevő. Gyakorlati kézműves és néprajzi elméleti ismeretek elsajátítása, annak érdekében, hogy a pedagógus iskolai, illetve tanórán kívüli tevékenységét bővíteni, színesíteni tudja. Ezeket az ismereteket tudatosan, a természet körforgása, az évkör ünnepei, szokásai keretében tudja a tantervbe beépíteni.

A Csodák Palotája nem csupán családi kiruccanások és tanulmányi kirándulások helyszíne HANEM A NYÁRI TÁBOROK ALKALMÁVAL IS KIVÁLÓ PROGRAMLEHETŐSÉG TÁBOROZÓ CSOPORTOK SZÁMÁRA. Ha a budapesti táborodból még hiányzik egy JOLLY JOKER PROGRAM, akkor mindenképpen vedd bele a Csodák Palotáját is! Jó időben, rossz időben, hőségben, vagy szakadó esőben, mindig biztos választás!
Kiemelt ajánlat
A Csodák Palotája nem csupán családi kiruccanások és tanulmányi kirándulások helyszíne HANEM A NYÁRI TÁBOROK ALKALMÁVAL IS KIVÁLÓ PROGRAMLEHETŐSÉG TÁBOROZÓ CSOPORTOK SZÁMÁRA. Ha a budapesti táborodból még hiányzik egy JOLLY JOKER PROGRAM, akkor mindenképpen vedd bele a Csodák Palotáját is! Jó időben, rossz időben, hőségben, vagy szakadó esőben, mindig biztos választás!
Kiemelt ajánlat

A Csodák Palotája nem csupán családi kiruccanások és tanulmányi kirándulások helyszíne HANEM A NYÁRI TÁBOROK ALKALMÁVAL IS KIVÁLÓ PROGRAMLEHETŐSÉG TÁBOROZÓ CSOPORTOK SZÁMÁRA. Ha a budapesti táborodból még hiányzik egy JOLLY JOKER PROGRAM, akkor mindenképpen vedd bele a Csodák Palotáját is! Jó időben, rossz időben, hőségben, vagy szakadó esőben, mindig biztos választás!
Kiemelt ajánlat
Kiemelt ajánlat
Kiemelt ajánlat

Jelentkezz hozzánk, ha lovasterapeuta vagy lovas parasport edző szeretnél lenni! A Magyar Lovasterápia Szövetség Alapítvány célja a lovasterápiával, mint komplex egészségügyi és pedagógiai célú prevencióval, habilitációval, és rehabilitációval foglalkozó intézmények és személyek országos szintű összefogása, érdekeinek védelme. Ennek érdekében valósítja meg képzéseit is.
Jelentkezz hozzánk, ha lovasterapeuta vagy lovas parasport edző szeretnél lenni! A Magyar Lovasterápia Szövetség Alapítvány célja a lovasterápiával, mint komplex egészségügyi és pedagógiai célú prevencióval, habilitációval, és rehabilitációval foglalkozó intézmények és személyek országos szintű összefogása, érdekeinek védelme. Ennek érdekében valósítja meg képzéseit is.

Lovasterapeuta vagy lovas parasport edző képzésre jelentkezés
Jelentkezz hozzánk, ha lovasterapeuta vagy lovas parasport edző szeretnél lenni! A Magyar Lovasterápia Szövetség Alapítvány célja a lovasterápiával, mint komplex egészségügyi és pedagógiai célú prevencióval, habilitációval, és rehabilitációval foglalkozó intézmények és személyek országos szintű összefogása, érdekeinek védelme. Ennek érdekében valósítja meg képzéseit is.

Rovarlesen - múzeumpedagógiai foglalkozás óvodásoknak és alsósoknak a Magyar Természettudományi Múzeumban. Ezen a foglalkozáson a rovarok ismeretlen, kicsit titokzatos, de mindenképpen izgalmas világával ismerkedünk. Az az állat, amelyik kicsi és sok lába van, még nem biztos, hogy rovar. Milyenek is hát a rovarok? Milyen testrészeik vannak? Hogyan működik az összetett szem? Beszélünk arról, hogy van-e különbség a lepke és a pillangó között. Kipróbáljuk mire való a szarvasbogár rágója, hogyan, mivel és miért „hegedül” a szöcske, és eljátsszuk azt is hogyan, és miért táncolnak a méhek.
Rovarlesen - múzeumpedagógiai foglalkozás óvodásoknak és alsósoknak a Magyar Természettudományi Múzeumban. Ezen a foglalkozáson a rovarok ismeretlen, kicsit titokzatos, de mindenképpen izgalmas világával ismerkedünk. Az az állat, amelyik kicsi és sok lába van, még nem biztos, hogy rovar. Milyenek is hát a rovarok? Milyen testrészeik vannak? Hogyan működik az összetett szem? Beszélünk arról, hogy van-e különbség a lepke és a pillangó között. Kipróbáljuk mire való a szarvasbogár rágója, hogyan, mivel és miért „hegedül” a szöcske, és eljátsszuk azt is hogyan, és miért táncolnak a méhek.

Rovarlesen - múzeumpedagógiai foglalkozás óvodásoknak és alsósoknak a Magyar Természettudományi Múzeumban. Ezen a foglalkozáson a rovarok ismeretlen, kicsit titokzatos, de mindenképpen izgalmas világával ismerkedünk. Az az állat, amelyik kicsi és sok lába van, még nem biztos, hogy rovar. Milyenek is hát a rovarok? Milyen testrészeik vannak? Hogyan működik az összetett szem? Beszélünk arról, hogy van-e különbség a lepke és a pillangó között. Kipróbáljuk mire való a szarvasbogár rágója, hogyan, mivel és miért „hegedül” a szöcske, és eljátsszuk azt is hogyan, és miért táncolnak a méhek.