Az Északi-középhegység Magyarország egyik nagy tájegysége. Fő részei délről észak, illetve nyugatról kelet felé haladva: Visegrádi-hegység, Börzsöny, Cserhát, Mátra, Bükk, Zempléni-hegység. Az Északi-középhegységben található Magyarország legmagasabb hegye, a Kékes. Több megyét érint, ezek: Pest-megye, Nógrád-megye, Heves-megye, Borsod-Abaúj-Zemplén-megye. Néhány nagyobb települése: Gyöngyös, Eger, Miskolc, Salgótarján.

A Művelődési Ház feladata a község kulturális életének szervezése, lebonyolítása. A különleges építészeti jegyekkel rendelkező épület szakított a hagyományos művelődési házak megjelenésével. Színpadja és galériás emelete már-már színházi légkört idéz. Az intézmény helyiségeit - a bevételi források növelése érdekében - az önkormányzat képviselő testületének határozata alapján bérbe adhatja az intézmény vezetője, a megállapított díjak szerint.
A Művelődési Ház feladata a község kulturális életének szervezése, lebonyolítása. A különleges építészeti jegyekkel rendelkező épület szakított a hagyományos művelődési házak megjelenésével. Színpadja és galériás emelete már-már színházi légkört idéz. Az intézmény helyiségeit - a bevételi források növelése érdekében - az önkormányzat képviselő testületének határozata alapján bérbe adhatja az intézmény vezetője, a megállapított díjak szerint.

A Művelődési Ház feladata a község kulturális életének szervezése, lebonyolítása. A különleges építészeti jegyekkel rendelkező épület szakított a hagyományos művelődési házak megjelenésével. Színpadja és galériás emelete már-már színházi légkört idéz. Az intézmény helyiségeit - a bevételi források növelése érdekében - az önkormányzat képviselő testületének határozata alapján bérbe adhatja az intézmény vezetője, a megállapított díjak szerint.

Iskolánk az Erdészeti Erdei Iskolák országos hálózatának tagja, melyet az Országos Erdészeti Egyesület fog össze. A foglalkozásokon nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a gyerekek minden érzékszervükkel felfedezzék a körülöttük lévő világot, a természetet. Nem tartjuk viszont elegendőnek, hogy pusztán lexikális ismereteket adjunk át, hanem pozitív érzelmi viszony kialakulását szeretnénk elérni a természet iránt. Azt szeretnénk, hogy a gyerekek számára élményekkel szolgáljanak a látottak. Valljuk, hogy nem elég megismertetni környezetünket, hanem meg is kell szerettetni azt!
Iskolánk az Erdészeti Erdei Iskolák országos hálózatának tagja, melyet az Országos Erdészeti Egyesület fog össze. A foglalkozásokon nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a gyerekek minden érzékszervükkel felfedezzék a körülöttük lévő világot, a természetet. Nem tartjuk viszont elegendőnek, hogy pusztán lexikális ismereteket adjunk át, hanem pozitív érzelmi viszony kialakulását szeretnénk elérni a természet iránt. Azt szeretnénk, hogy a gyerekek számára élményekkel szolgáljanak a látottak. Valljuk, hogy nem elég megismertetni környezetünket, hanem meg is kell szerettetni azt!

Iskolánk az Erdészeti Erdei Iskolák országos hálózatának tagja, melyet az Országos Erdészeti Egyesület fog össze. A foglalkozásokon nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a gyerekek minden érzékszervükkel felfedezzék a körülöttük lévő világot, a természetet. Nem tartjuk viszont elegendőnek, hogy pusztán lexikális ismereteket adjunk át, hanem pozitív érzelmi viszony kialakulását szeretnénk elérni a természet iránt. Azt szeretnénk, hogy a gyerekek számára élményekkel szolgáljanak a látottak. Valljuk, hogy nem elég megismertetni környezetünket, hanem meg is kell szerettetni azt!