Az Agórában a játék és a szórakozás ötvöződik a tanulással. A gyerekek és felnőttek különleges eszközökkel, tudományos érdekességekkel ismerkedhetnek meg, rendkívüli és látványos kísérletek részesei lehetnek. A háromszintes modern épület laboratóriumaiban a látogatók bepillanthatnak a fizika, kémia, orvosbiológia, hidrobiológia, botanika, környezettudomány és a robotika rejtelmeibe; a csillagdában tanulmányozhatják az égi jelenségeket.
Az Agórában a játék és a szórakozás ötvöződik a tanulással. A gyerekek és felnőttek különleges eszközökkel, tudományos érdekességekkel ismerkedhetnek meg, rendkívüli és látványos kísérletek részesei lehetnek. A háromszintes modern épület laboratóriumaiban a látogatók bepillanthatnak a fizika, kémia, orvosbiológia, hidrobiológia, botanika, környezettudomány és a robotika rejtelmeibe; a csillagdában tanulmányozhatják az égi jelenségeket.
Az Agórában a játék és a szórakozás ötvöződik a tanulással. A gyerekek és felnőttek különleges eszközökkel, tudományos érdekességekkel ismerkedhetnek meg, rendkívüli és látványos kísérletek részesei lehetnek. A háromszintes modern épület laboratóriumaiban a látogatók bepillanthatnak a fizika, kémia, orvosbiológia, hidrobiológia, botanika, környezettudomány és a robotika rejtelmeibe; a csillagdában tanulmányozhatják az égi jelenségeket.
Az Agroverzum Tudományos Élményközpont a Magyar Tudományos Akadémia Agrártudományi Kutatóközpontjának látogatóközpontja Martonvásáron. Egyszerre ismeretterjesztő központ és tudományos játszóház. Fő célja az agrártudományok ismertségének a növelése, az érthető és élvezetes, gondolkodásra ösztönző tudományközvetítés.
Az Agroverzum Tudományos Élményközpont a Magyar Tudományos Akadémia Agrártudományi Kutatóközpontjának látogatóközpontja Martonvásáron. Egyszerre ismeretterjesztő központ és tudományos játszóház. Fő célja az agrártudományok ismertségének a növelése, az érthető és élvezetes, gondolkodásra ösztönző tudományközvetítés.
Az Agroverzum Tudományos Élményközpont a Magyar Tudományos Akadémia Agrártudományi Kutatóközpontjának látogatóközpontja Martonvásáron. Egyszerre ismeretterjesztő központ és tudományos játszóház. Fő célja az agrártudományok ismertségének a növelése, az érthető és élvezetes, gondolkodásra ösztönző tudományközvetítés.
Az Airsoft Aréna szabadidős használatra és szakemberek (katonai, rend- és biztonságvédelmi) képzésére speciálisan kialakított fedett épület, amely mindenki számára nyitva áll. Az airsoft elsősorban szabadidősport, ahol valós fegyverek élethű másaival 6 mm átmérőjű műanyag lövedékeket lőnek ki játék vagy kiképzés céljából.
Az Airsoft Aréna szabadidős használatra és szakemberek (katonai, rend- és biztonságvédelmi) képzésére speciálisan kialakított fedett épület, amely mindenki számára nyitva áll. Az airsoft elsősorban szabadidősport, ahol valós fegyverek élethű másaival 6 mm átmérőjű műanyag lövedékeket lőnek ki játék vagy kiképzés céljából.
Az Airsoft Aréna szabadidős használatra és szakemberek (katonai, rend- és biztonságvédelmi) képzésére speciálisan kialakított fedett épület, amely mindenki számára nyitva áll. Az airsoft elsősorban szabadidősport, ahol valós fegyverek élethű másaival 6 mm átmérőjű műanyag lövedékeket lőnek ki játék vagy kiképzés céljából.
Élményközpontunk célja, hogy az iskolások testközelből, robotokkal, informatikai- és okoseszközökkel ismerhessék meg a digitalizáció világát. A diákok korszerű, 21. századi környezetben tanulhatnak robotikáról, mikroszámítógépek segítségével elsajátíthatják a programozás alapjait, készíthetnek 3D-s alkotásokat, és játékos környezetben ismerkedhetnek meg a legújabb informatikai trendekkel.
Élményközpontunk célja, hogy az iskolások testközelből, robotokkal, informatikai- és okoseszközökkel ismerhessék meg a digitalizáció világát. A diákok korszerű, 21. századi környezetben tanulhatnak robotikáról, mikroszámítógépek segítségével elsajátíthatják a programozás alapjait, készíthetnek 3D-s alkotásokat, és játékos környezetben ismerkedhetnek meg a legújabb informatikai trendekkel.
Élményközpontunk célja, hogy az iskolások testközelből, robotokkal, informatikai- és okoseszközökkel ismerhessék meg a digitalizáció világát. A diákok korszerű, 21. századi környezetben tanulhatnak robotikáról, mikroszámítógépek segítségével elsajátíthatják a programozás alapjait, készíthetnek 3D-s alkotásokat, és játékos környezetben ismerkedhetnek meg a legújabb informatikai trendekkel.