Turizmus Program

Királyi Napok

Országos Vízipisztoly Csata!

Bor és Kenyér Ünnep

Virágkarnevál

Mézesvölgyi nyár

Hajókirándulások

TOP 100 úticél

Repülőtér

Népszerűség

A Kaposújlaki repülőtér Kaposvár központjától 5 kilométerre északnyugatra fekszik. Elsősorban sport célokra használják. Elérhető program a vitorlázó valamint motoros repülés, repülés oktatás, sétarepülés motoros vagy vitorlázó repülőgéppel, tandemugrás.

A Kaposújlaki repülőtér Kaposvár központjától 5 kilométerre északnyugatra fekszik. Elsősorban sport célokra használják. Elérhető program a vitorlázó valamint motoros repülés, repülés oktatás, sétarepülés motoros vagy vitorlázó repülőgéppel, tandemugrás.

A Kaposújlaki repülőtér Kaposvár központjától 5 kilométerre északnyugatra fekszik. Elsősorban sport célokra használják. Elérhető program a vitorlázó valamint motoros repülés, repülés oktatás, sétarepülés motoros vagy vitorlázó repülőgéppel, tandemugrás.

A Kiskunlacháza Airport-ot kimondottan a bérlőinknek, szerződött partnereinknek, illetve klubtagjainknak tartjuk fent, annak érdekében, hogy a nagy forgalom hiányában, a minket választó pilóták a magán vagy üzleti célú repüléseiket a legnagyobb kényelemben hajthassák végére. A 45 méter széles felszállópálya lehetőséget biztosít a hibázásra, úgy hogy se légijárműve, se utasai ne kerüljenek veszélybe. Kimondottan alkalmas oktatási célra is!

A Kiskunlacháza Airport-ot kimondottan a bérlőinknek, szerződött partnereinknek, illetve klubtagjainknak tartjuk fent, annak érdekében, hogy a nagy forgalom hiányában, a minket választó pilóták a magán vagy üzleti célú repüléseiket a legnagyobb kényelemben hajthassák végére. A 45 méter széles felszállópálya lehetőséget biztosít a hibázásra, úgy hogy se légijárműve, se utasai ne kerüljenek veszélybe. Kimondottan alkalmas oktatási célra is!

A Kiskunlacháza Airport-ot kimondottan a bérlőinknek, szerződött partnereinknek, illetve klubtagjainknak tartjuk fent, annak érdekében, hogy a nagy forgalom hiányában, a minket választó pilóták a magán vagy üzleti célú repüléseiket a legnagyobb kényelemben hajthassák végére. A 45 méter széles felszállópálya lehetőséget biztosít a hibázásra, úgy hogy se légijárműve, se utasai ne kerüljenek veszélybe. Kimondottan alkalmas oktatási célra is!

A magyar Alföld szívében, Kecskemét-Matkópusztán található az ország egyik legszebb repülőtere. Kecskeméttől 10 km-re, Budapesttől 85 km-re, és az M5-ös autópályától mindössze 5 km-re fekvő repülőtér számtalan sportolási, üdülési, kikapcsolódási lehetőséget nyújt a pihenni és repülni vágyóknak.

A magyar Alföld szívében, Kecskemét-Matkópusztán található az ország egyik legszebb repülőtere. Kecskeméttől 10 km-re, Budapesttől 85 km-re, és az M5-ös autópályától mindössze 5 km-re fekvő repülőtér számtalan sportolási, üdülési, kikapcsolódási lehetőséget nyújt a pihenni és repülni vágyóknak.

A magyar Alföld szívében, Kecskemét-Matkópusztán található az ország egyik legszebb repülőtere. Kecskeméttől 10 km-re, Budapesttől 85 km-re, és az M5-ös autópályától mindössze 5 km-re fekvő repülőtér számtalan sportolási, üdülési, kikapcsolódási lehetőséget nyújt a pihenni és repülni vágyóknak.

A Mátra Aero Club Sportegyesületet (MAC) 2006. október 15-én alapítottuk azzal a céllal, hogy biztosítsuk tagjaink repülési szakmai képviseletét, és lehetővé tegyük a gyors ügyintézést minden sportrepüléssel kapcsolatos kérdésben. Feltett szándékunk jó kapcsolatok kialakítása a hazai és külföldi társszervezetekkel, egyesületekkel.

A Mátra Aero Club Sportegyesületet (MAC) 2006. október 15-én alapítottuk azzal a céllal, hogy biztosítsuk tagjaink repülési szakmai képviseletét, és lehetővé tegyük a gyors ügyintézést minden sportrepüléssel kapcsolatos kérdésben. Feltett szándékunk jó kapcsolatok kialakítása a hazai és külföldi társszervezetekkel, egyesületekkel.

A Mátra Aero Club Sportegyesületet (MAC) 2006. október 15-én alapítottuk azzal a céllal, hogy biztosítsuk tagjaink repülési szakmai képviseletét, és lehetővé tegyük a gyors ügyintézést minden sportrepüléssel kapcsolatos kérdésben. Feltett szándékunk jó kapcsolatok kialakítása a hazai és külföldi társszervezetekkel, egyesületekkel.

Barátságos kis magyarországi repülőklub. Az őcsényi repülőtéren működő Őcsényi Repülőklub – arra alkalmas időjárás esetén – tavasztól őszig, a hét minden napján sok szeretettel várja a sétarepülés iránt érdeklődő kedves vendégeit egy kellemes kis örömrepülésre! És, ha tetszett a repülés, akár pilótaképzésre is!

Barátságos kis magyarországi repülőklub. Az őcsényi repülőtéren működő Őcsényi Repülőklub – arra alkalmas időjárás esetén – tavasztól őszig, a hét minden napján sok szeretettel várja a sétarepülés iránt érdeklődő kedves vendégeit egy kellemes kis örömrepülésre! És, ha tetszett a repülés, akár pilótaképzésre is!

Barátságos kis magyarországi repülőklub. Az őcsényi repülőtéren működő Őcsényi Repülőklub – arra alkalmas időjárás esetén – tavasztól őszig, a hét minden napján sok szeretettel várja a sétarepülés iránt érdeklődő kedves vendégeit egy kellemes kis örömrepülésre! És, ha tetszett a repülés, akár pilótaképzésre is!

Pécs városának lakói először 1907-ben, az akkor megrendezésre került mezőgazdasági kiállításon találkoztak légijárművel, ami egy hidrogénnel töltött léghajó volt. Az első világháború után kijelölték a repülőtér helyét, ami a mai Uránváros helyén terült el. Az 1920-as évek második felében, már rendszeresen szálltak fel repülőgépek innen. 1929-től, az akkor még titokban szerveződő légierő is telepített ide felderítő repülőgépeket, később pedig egy repülőszázad állomásozott a repülőtéren Vörös Kakas néven.

Pécs városának lakói először 1907-ben, az akkor megrendezésre került mezőgazdasági kiállításon találkoztak légijárművel, ami egy hidrogénnel töltött léghajó volt. Az első világháború után kijelölték a repülőtér helyét, ami a mai Uránváros helyén terült el. Az 1920-as évek második felében, már rendszeresen szálltak fel repülőgépek innen. 1929-től, az akkor még titokban szerveződő légierő is telepített ide felderítő repülőgépeket, később pedig egy repülőszázad állomásozott a repülőtéren Vörös Kakas néven.

Pécs városának lakói először 1907-ben, az akkor megrendezésre került mezőgazdasági kiállításon találkoztak légijárművel, ami egy hidrogénnel töltött léghajó volt. Az első világháború után kijelölték a repülőtér helyét, ami a mai Uránváros helyén terült el. Az 1920-as évek második felében, már rendszeresen szálltak fel repülőgépek innen. 1929-től, az akkor még titokban szerveződő légierő is telepített ide felderítő repülőgépeket, később pedig egy repülőszázad állomásozott a repülőtéren Vörös Kakas néven.

A békés megyei repülőtér közel 70 éves múltra tekint vissza. A mostani repülőtér helyén már az 1930-as években is folyt repülés. A repülőteret a II. világháború katonai igényei nyomán 1943-ban hivatalosan is repülőtérré nyilvánították.

A békés megyei repülőtér közel 70 éves múltra tekint vissza. A mostani repülőtér helyén már az 1930-as években is folyt repülés. A repülőteret a II. világháború katonai igényei nyomán 1943-ban hivatalosan is repülőtérré nyilvánították.

A békés megyei repülőtér közel 70 éves múltra tekint vissza. A mostani repülőtér helyén már az 1930-as években is folyt repülés. A repülőteret a II. világháború katonai igényei nyomán 1943-ban hivatalosan is repülőtérré nyilvánították.

Magyarország egyik legjobban felszerelt vidéki repülőtere vagyok. Szilárd burkolatú futópályám lehetővé teszi a repülőgépek fogadását és indítását esős, belvizes időszakban is, amikor más füves repülőterek már nem használhatók. A rám telepített rádiónavigációs adók (VOR, DME,NDB) elősegítik a leszállást rosszabb látási viszonyok mellett is, illetve lehetőséget nyújtanak különféle műszeres megközelítések gyakorlására. Az éjszaka érkező, vagy induló repülőgépeknek Magyarország egyik legkorszerűbb fénytechnikája segít, ami a pályaszegély-fényeken kívűl bevezető-fénysorokat, precíziós siklópálya-jelzőfényt (PAPI) és a párás időben hasznos futófénysort (flash) is tartalmaz. A nemzetközi átrepülésekhez határnyitás rendelhető, így ezek az utak végrehajthatóak megszakítás nélkül is nyíregyházi ki- vagy belépéssel.

Magyarország egyik legjobban felszerelt vidéki repülőtere vagyok. Szilárd burkolatú futópályám lehetővé teszi a repülőgépek fogadását és indítását esős, belvizes időszakban is, amikor más füves repülőterek már nem használhatók. A rám telepített rádiónavigációs adók (VOR, DME,NDB) elősegítik a leszállást rosszabb látási viszonyok mellett is, illetve lehetőséget nyújtanak különféle műszeres megközelítések gyakorlására. Az éjszaka érkező, vagy induló repülőgépeknek Magyarország egyik legkorszerűbb fénytechnikája segít, ami a pályaszegély-fényeken kívűl bevezető-fénysorokat, precíziós siklópálya-jelzőfényt (PAPI) és a párás időben hasznos futófénysort (flash) is tartalmaz. A nemzetközi átrepülésekhez határnyitás rendelhető, így ezek az utak végrehajthatóak megszakítás nélkül is nyíregyházi ki- vagy belépéssel.

Magyarország egyik legjobban felszerelt vidéki repülőtere vagyok. Szilárd burkolatú futópályám lehetővé teszi a repülőgépek fogadását és indítását esős, belvizes időszakban is, amikor más füves repülőterek már nem használhatók. A rám telepített rádiónavigációs adók (VOR, DME,NDB) elősegítik a leszállást rosszabb látási viszonyok mellett is, illetve lehetőséget nyújtanak különféle műszeres megközelítések gyakorlására. Az éjszaka érkező, vagy induló repülőgépeknek Magyarország egyik legkorszerűbb fénytechnikája segít, ami a pályaszegély-fényeken kívűl bevezető-fénysorokat, precíziós siklópálya-jelzőfényt (PAPI) és a párás időben hasznos futófénysort (flash) is tartalmaz. A nemzetközi átrepülésekhez határnyitás rendelhető, így ezek az utak végrehajthatóak megszakítás nélkül is nyíregyházi ki- vagy belépéssel.

Repülőterünk közvetlenül a város nyugati határában, a belvárostól néhány kilométerre, az 55. számú főút (Bajai út) mellett helyezkedik el. AFIS szolgálatunk gondoskodik arról, hogy Ön a reptér használatához percenként frissített hiteles meteorológiai adatokat, fel-és leszállásához megfelelő repülőtéri tájékoztatást kapjon. A biztonságos fel és leszállásához folyamatosan karbantartott 1185x 30 m méretű aszfalt, valamint 1170 x 50 m és 610x50m méretű füves pályáinkat használhatja. Az éjszakai repülésekhez is használható aszfaltpályánk fénytechnikai berendezéssel is el van látva, melyet igény szerint használhatnak a kedves vendégeink.

Repülőterünk közvetlenül a város nyugati határában, a belvárostól néhány kilométerre, az 55. számú főút (Bajai út) mellett helyezkedik el. AFIS szolgálatunk gondoskodik arról, hogy Ön a reptér használatához percenként frissített hiteles meteorológiai adatokat, fel-és leszállásához megfelelő repülőtéri tájékoztatást kapjon. A biztonságos fel és leszállásához folyamatosan karbantartott 1185x 30 m méretű aszfalt, valamint 1170 x 50 m és 610x50m méretű füves pályáinkat használhatja. Az éjszakai repülésekhez is használható aszfaltpályánk fénytechnikai berendezéssel is el van látva, melyet igény szerint használhatnak a kedves vendégeink.

Repülőterünk közvetlenül a város nyugati határában, a belvárostól néhány kilométerre, az 55. számú főút (Bajai út) mellett helyezkedik el. AFIS szolgálatunk gondoskodik arról, hogy Ön a reptér használatához percenként frissített hiteles meteorológiai adatokat, fel-és leszállásához megfelelő repülőtéri tájékoztatást kapjon. A biztonságos fel és leszállásához folyamatosan karbantartott 1185x 30 m méretű aszfalt, valamint 1170 x 50 m és 610x50m méretű füves pályáinkat használhatja. Az éjszakai repülésekhez is használható aszfaltpályánk fénytechnikai berendezéssel is el van látva, melyet igény szerint használhatnak a kedves vendégeink.

A hazai sportrepülés csaknem minden ága képviselteti itt magát: Sárkányrepülés, ejtőernyőzés, motoros repülés szakágaiban tevékenykedünk. Azt mondják rólunk az ide érkezők, hogy nálunk családias a légkör és igazi jó kikapcsolódás az itt eltöltött idő. Szeretnénk, ha ez a vélemény megmaradna rólunk ! Ennek érdekében megteszünk minden tőlünk telhetőt! Látogasson el hozzánk, ha szeretné megtapasztalni a repülés csodálatos élményét. Lehetőség van sétarepülésre - sárkányrepülővel, motoros kisgéppel -, ejtőernyős ugrásra - 4000 m-ről jól képzett oktatóval, tandemernyővel. Ha megtetszik, kiképezzük pilótának, ejtőernyősnek! Forrása repülőtér honlapja.

A hazai sportrepülés csaknem minden ága képviselteti itt magát: Sárkányrepülés, ejtőernyőzés, motoros repülés szakágaiban tevékenykedünk. Azt mondják rólunk az ide érkezők, hogy nálunk családias a légkör és igazi jó kikapcsolódás az itt eltöltött idő. Szeretnénk, ha ez a vélemény megmaradna rólunk ! Ennek érdekében megteszünk minden tőlünk telhetőt! Látogasson el hozzánk, ha szeretné megtapasztalni a repülés csodálatos élményét. Lehetőség van sétarepülésre - sárkányrepülővel, motoros kisgéppel -, ejtőernyős ugrásra - 4000 m-ről jól képzett oktatóval, tandemernyővel. Ha megtetszik, kiképezzük pilótának, ejtőernyősnek! Forrása repülőtér honlapja.

A hazai sportrepülés csaknem minden ága képviselteti itt magát: Sárkányrepülés, ejtőernyőzés, motoros repülés szakágaiban tevékenykedünk. Azt mondják rólunk az ide érkezők, hogy nálunk családias a légkör és igazi jó kikapcsolódás az itt eltöltött idő. Szeretnénk, ha ez a vélemény megmaradna rólunk ! Ennek érdekében megteszünk minden tőlünk telhetőt! Látogasson el hozzánk, ha szeretné megtapasztalni a repülés csodálatos élményét. Lehetőség van sétarepülésre - sárkányrepülővel, motoros kisgéppel -, ejtőernyős ugrásra - 4000 m-ről jól képzett oktatóval, tandemernyővel. Ha megtetszik, kiképezzük pilótának, ejtőernyősnek! Forrása repülőtér honlapja.

érdekelnek a hirdetési lehetőségeink?

Kérlek, küldj e-mailt az info@programturizmus.hu címre!

Legjobb élmények

Székesfehérvári Királyi Napok